הקפטן שרן ייני מדגיש כי יש עוד דרך ארוכה: "כל הזמן חושבים איך אפשר להשתפר"

פתיחה חלקה במסע ההגנה על התואר הייתה למכבי אמש באצטדיון המושבה עם ניצחון החוץ על מכבי פתח תקווה. המחזור הראשון של ליגת Winner שהתעכב בשלושה שבועות הגיע לבסוף והצהובים החלו את העונה החדשה עם שלושה שערים ללא מענה נגד הקבוצה מהמלאבס. "מרוצה מהתוצאה, לנצח זה תמיד טוב", אמר המאמן המנצח פאקו אייסטאראן בסיום, "מבחינת ההופעה שלנו היום, התחלנו טוב אך לא הצלחנו לשמור על אותה רמה לאורך כל המשחק וכמובן שיש לנו מה לשפר. החמצנו כמה הזדמנויות טובות אבל זה כדורגל, לפעמים זה מצליח לך ולפעמים לא אך הכי חשוב זה המאמץ שהשחקנים השקיעו, הם עשו את המיטב".

המאמן הבאסקי התבקש להעריך את כושרה של קבוצתו כבר בשלב המוקדם הזה של העונה: "לא ראיתי מאמנים שיכולים בשבועיים לבנות קבוצה לפי הדרך שהם רוצים. אני בטוח שלשחקנים הללו יש את הפוטנציאל לשחק יותר טוב וזה מה שיקרה. קשה לדעת איפה אנחנו עכשיו מבחינת ההתקדמות ביכולת שלנו. לפעמים הם זה נראה שהשחקנים קרובים ליכולת שלהם ולפעמים זה נראה שיש להם הרבה מה לשפר. אנחנו נתקדם צעד אחרי צעד, נכיר את השחקנים וננסה לפרוץ את הגבולות של כל אחד מהם".

לגבי השילוב של ערן זהבי כחלוץ גם במשחקים הבאים אמר פאקו: "אני יודע מה עשיתי היום אך אני לא יודע מה יהיה בהמשך. זה תלוי בעמדה, תלוי בהופעה של שאר השחקנים והמערך שאיתו ארצה לשחק". המאמן נשאל בסיום על השחקנים שנשארו מחוץ לסגל: "יש שחקנים נוספים בסגל והחשוב ביותר זה הקבוצה ולא שחקן כלשהו. אני לוקח החלטות לטובת הקבוצה, המועדון וכדי להשיג תוצאות טובות. זה לא קשור לחוסר השקעה באימונים אני פשוט צריך לבחור ולפעמים אני בוחר שחקנים מסוימים לסגל ובמשחק הבא אני בוחר שחקנים אחרים".

https://www.youtube.com/watch?v=VKSCpT9zMjw&feature=youtu.be

ראדה פריצה שכבש את שערו השלישי העונה בכל המסגרות עשה זאת אחרי שקם מהספסל: "אני תמיד רוצה לשחק כמובן אבל כשאתה נכנס צריך להפיק מזה את המיטב ואני שמח שכבשתי. הסגל הרחב שלנו לא בהכרח מהווה בעיה. יש שחקנים טובים אבל לא כולם יכולים לשחק. אנחנו צריכים לעשות את הכי טוב שלנו ולתמוך אחד בשני ואם נעשה זאת תהיה לנו עונה מוצלחת. במשחק האחרון אני הייתי מחוץ לסגל וזה מראה שיש לנו חלוצים טובים ואנחנו צריכים לעבוד קשה כל אימון כדי להוכיח שמגיע לנו לשחק".

"בקשר אלי באופן אישי, לא הייתי בדרכי החוצה אלו רק שמועות, אני כאן ואני אשאר כאן". החלוץ השוודי שנגח פנימה לאחר מסירה של מחליף נוסף, מושיקו לוגסי דיבר גם על משמעות הניצחון: "המשחק הראשון בליגה תמיד קשה, אתה רוצה להתחיל טוב להיכנס מהר לקצב והיום הראינו שאנחנו נהיה במרוץ. יש לנו עוד הרבה דברים לשפר אבל לנצח 3-0 במחזור הפתיחה מראה על כוח".

הקפטן שרן ייני נשאר ממוקד במטרה לאחר הניצחון הנאה של מכבי: "אנחנו לא לוקחים אליפות בתחילת השנה. אנחנו כל הזמן חושבים איך אפשר להשתפר, אילו דברים טובים אפשר להוציא מהמשחק ולהמשיך בהם ואילו דברים לא היו טובים. אנחנו קבוצה בבנייה ושואפים להמשיך ולהתקדם במהלך העונה. אנחנו צריכים להשתפר ואז נוכל לשלוט יותר במשחק ולהבטיח יכולת טובה יותר שנקווה גם שתתורגם לניצחונות".

ייני התייחס לנתון שהוצג בפניו כי הקבוצה עדיין לא ספגה במסגרות המקומיות העונה: "זו לא איזושהי מטרה שמדברים עליה, לא לספוג במספר משחקים מסוים אך זה משהו שקורה כי אנחנו עובדים קשה. אנחנו שמים על זה דגש באימונים, אנחנו לא אוהבים לספוג ומדברים על זה בינינו וזה מתחיל מהלחץ של שחקני ההתקפה שעושים לנו את העבודה יותר קלה".

קפטן הצהובים הציג את הזווית שלו על הסגל הרחב של הצהובים והמשמעות שלו: "יש לנו סגל מדהים וזה בעצם הופך את החיים שלנו לכאורה לקשים יותר אך בפועל נהיה יותר טובים כי כל אחד צריך לשמור את הכושר שלו וברגע שזה לא יקרה מישהו אחר יתפוס את מקומו. היום עדן בן בסט למשל לא היה בסגל אך אני בטוח שהוא יעשה עונה מדהימה. אני גם בטוח שהוא לוקח את זה בצורה חיובית ובמשחק הבא הוא ישחק, יכבוש צמד וישכח מזה".