מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מצרף שתי נותנות חסות חדשות מעולם הנדל"ן והשירותים הפיננסים

חברת MSN ייזום ושיווק נדל"ן, המשווקת פרויקטים נדלניים בכל רחבי הארץ, מתמחה בהשקעות וייזום נדל"ן ונחשבת לחברה חדשנית המובילה בתחומה,תעניק חסות למועדון הפלטינום של מכבי ת"א.
חברת PROFIT, אחת מקבוצות הביטוח, הפנסיה והפיננסים הגדולות והמקצועיות בישראל, המעניקה שירותים פיננסים ללקוחותיה ואת פתרונות הביטוח מהטובים ביותר, תעניק חסות לקבוצת הנוער מכבי תל אביב 'שחר'.

פרופיט MSN

במסגרת החסות תקיים חברת MSN ייזום ושיווק נדל"ן אירועים ותעניק הצעות ייחודיות ללקוחות מועדון הפלטינום של מכבי ת"א, תמתג את תא האירוח ואת יציע הכבוד ולוגו החברה יוצג על פרגוד הראיונות של הקבוצה. בנוסף, יקיימו מכבי ת"א ו-MSN  פעילויות שיווקיות משותפות בפלטפורמות הדיגיטל של המועדון (אתר האינטרנט, דף הפייסבוק והאינסטגרם הרשמיים).
במסגרת הסכם החסות של PROFIT שירותים פיננסים, יופיע לוגו החברה על חזית חולצות האימון והמשחק של קבוצת הנוער וכן על פרגוד הראיונות של מחלקת הנוער. בנוסף, יוצבו שלטי החברה במגרש ובמתקן האימונים של מחלקת הנוער והקבוצה הבוגרת.

שרון תמם סמנכ"ל השווק במכבי ת"א, אמרה: "מועדון הכדורגל מכבי ת"א שמח על צירופן של חברת MSN  ייזום ושיווק נדל"ן, וחברת PROFIT שירותים פיננסים כנותנות חסות. המועדון מחויב להעניק לשתי החברות פלטפורמה שיווקית אשר תקדם את מטרותיהן הן ברמה העסקית והן ברמת החשיפה והתדמית. אנו מאמינים כי החיבור של חברות חדשניות ומקצועיות אשר נמצאות בתנופה עסקית, יסייע להן ביצירת קשרים עסקיים, ויהווה עבורם קרקע פוריה ליחסי ציבור וגיוס לקוחות".

פרופיט MSN

רן צדיקריו, מנכ"ל/שותף חברתMSN  ייזום ושיווק נדל"ן, אמר על הסכם החסות למועדון הפלטינום: "כמותג מוביל בשוק הנדל"ן הישראלי, האסטרטגיה של MSN היא להתחבר למותגים מובילים בכל תחום לרבות תחום הספורט. MSN ייזום ושיווק נדל"ן בחרה להעניק חסות למועדון הפלטינום של מכבי ת"א משום שהוא משקף את ערכי המותג: מצוינות, חשיבה לטווח ארוך, ניהול קפדני והצלחה".

שלומי אלברג, מנכ"ל חברת PROFIT שירותים פיננסים, אמר על מתן החסות למכבי ת"א 'שחר': "האהבה והקשר למועדון מכבי ת"א נולדו יחד איתי והם התגברו והתעצמו עם השנים. PROFIT שירותים פיננסים חרטה על דגלה מצוינות ומקצועיות בלתי מתפשרת, ערכים אשר מועדון מכבי ת"א מייצג מזה שנים. מחלקת הנוער של המועדון מהווה את דור העתיד של ענף הכדורגל בכלל ושל הקבוצה בפרט. ההשקעה בדור העתיד והדאגה לו הינה חלק מתפקידנו כסוכנות ביטוח ופיננסים ואנו מאושרים על הזכות שניתנה לנו בהענקת החסות לקבוצת הנוער".

אודות חברת MSN

חברת MSN ייזום ושיווק נדל"ן הוקמה ע"י אנשי מקצוע מנוסים אשר חברו יחדיו כדי להקים בוטיק המתמחה בהשקעות נדל"ן בדרך אחרת. החברה מתמחה במתן מכלול שירותים מקצועיים לכל תחום הנדל"ן והיא עובדת מול גופים ויזמים מכל רחבי הארץ. החברה מורכבת מצוות יועצי נדל"ן מוסמכים ובעלי ניסיון של שנים רבות בתחום.MSN  מתמחה במציאת פתרון לצרכים המשתנים של לקוחותיה, תוך סקירה וניתוח של כל ההיבטים הרלוונטיים באמצעות שיתוף פעולה עם בעלי מקצוע מובילים בתחום: עורכי דין, שמאי מקרקעין, מהנדסים ועוד. יועצי הנדל"ן בחברה הם מהמקצועיים ומהמנוסים שיש בשוק הנדל"ן בארץ. יועצי החברה נמצאים בקשר הדוק עם כל הגורמים המשפיעים בשוק הנדל"ן ועובדים בשיתוף פעולה עם בעלי המקצוע המובילים בתחום (עו"ד, אדריכלים, שמאים וכו').

אודות חברת PROFIT, שירותים פיננסים

חברת PROFIT שירותים פיננסים היא אחת מקבוצות הביטוח, הפנסיה והפיננסים הגדולות המקצועיות בישראל, עם למעלה מ-150 סוכנים ומתכננים פיננסים בעלי רישיון מטעם משרד האוצר מעל 6 מילארד ₪ נכסים מנוהלים של לקוחות. החברה מתמחה בתכנון פנסיוני ופיננסי, פנים אל פנים ליחידים, עסקים וארגונים. החברה מאמינה כי PROFIT וסוכניה מעניקים שירות שאין דומה לו בשוק הישראלי, אשר נובע מהניסיון, המקצועיות והגישה ההוליסטית הייחודית שלצוות הסוכנים והמתכננים המסור שלנו.PROFIT  מציעה ללקוחותיה את פתרונות הביטוח מהטובים ביותר בשוק ובתנאים ייחודים.