שער של סוהיל ארמלי במחצית השנייה הכריע את המפגש עם הקבוצה מהמלאבס

מחזור שני וניצחון שני למכבי תל אביב 'שחר' בליגת העל לנוער עם 0-1 בחוץ על מכבי פתח תקווה. החניכים של זיו אריה נתקלו ביריבה עיקשת אך הצליחו לבסוף לפרוץ את הגנת המארחים ולהשיג את השער המכריע. שון גולדברג ששיחק באמצע השבוע שעבר במשחק גביע הטוטו של קבוצת הבוגרים פתח לראשונה העונה בהרכב קבוצת הנוער. המגן השמאלי הוא גם זה שהיה אחראי על ההזדמנות הראשונה של הצהובים במשחק כאשר מצא את עצמו במצב בעיטה מול השער אך ברגל ימין החמיץ במעט את המסגרת.

שחקני מכבי ת"א 'שחר' החזיקו בכדור ברוב דקות המחצית הראשונה אך התקשו לפרוץ את ההגנה המעובה של מכבי פ"ת. מאוויס צ'יבוטה שנעצר אצל שוער המארחים ורז יצחק שנגח החוצה היו עם הניסיונות הבולטים של הצהובים במחצית ראשונה שהסתיימה ללא שערים. עשר דקות לאחר ההפסקה מאוויס צ'יבוטה אותת על כוונות שחקני מכבי עם הזדמנות טובה שהוחמצה. דקה בלבד לאחר מכן הכוונות כבר אופסו לגמרי כאשר יונתן כהן בישל מצוין לסוהיל ארמלי שכבש ברגל שמאל את שערו השני העונה.

שתי דקות נוספות לאחר מכן המבשל כמעט והפך לכובש אך המסגרת חמקה מיונתן כהן שנשאר ללא כיבושים העונה אך עם שלושה בישולים לזכותו. המארחים הסתפקו בהזדמנות בודדת שהחמיצה את מסגרת השער של סהר חסון ומנגד הצהובים ניסו להגדיל את היתרון. מתן חוזז ניסה מספר בעיטות מרחוק ואופק ברזני שעלה כמחליף כמעט והבקיע סמוך לשריקת הסיום. אותה שריקה העניקה ניצחון שני לצהובים בצמד המחזורים הראשונים של העונה ושער נקי נוסף. במחזור השלישי שייערך בשבת הבאה תגיע לקרית שלום הפועל חיפה.

הרכב: סהר חסון, גיא אביב, שחר פיבן, עידן יוגב, שון גולדברג, דן גלזר, גבריאל קניקובסקי, סוהיל ארמלי, יונתן כהן, מאוויס צ׳יבוטה, רז יצחק.