יצחק, צ'יבוטה, אליאל פרץ וארמלי עזרו לקבוצת הנוער לפתוח את עונת 14/15 ברגל ימין

מכבי ת"א 'שחר' החלה את העונה ברגל ימין עם ניצחון ביתי מרשים על הפועל ראשון לציון. עקב אילוצי רישוי ואישורי משטרה המשחק הועבר מקרית שלום לאצטדיון העירוני בחולון אך זה לא לחניכים של זיו אריה. המאמן שפותח את עונתו השנייה בקבוצת הנוער עלה עם הרכב ובו עשרה שחקנים ששיחקו בקבוצת הנוער גם אשתקד. סתיו בן אהרון שהצטרף ממכבי חיפה הוא היחיד מבין אלה שעלו ב-11 שלא לבש את מדי מכבי ת"א 'שחר' בעונה שעברה.

הצהובים שלא התרגשו ממזג האוויר החם דילגו על הגישושים של פתיחת העונה ולא בזבזו הרבה זמן עד לשער הראשון. רז יצחק קיבל מאליאל פרץ כדור עומק בתוך הרחבה ובבעיטה מהירה ברגל שמאל הכניע בדקה ה-16 את שוער האורחים וכבש את הראשון של מכבי ת"א 'שחר' לעונת 14/15. לאחר מכן מתן חוזז שחזר השבוע מטורניר מוצלח במדי נבחרת הנוער נעצר ע"י שוער האורחים באחד על אחד ולא הצליח להכפיל את יתרון הצהובים. סהר חסון נזקק מנגד להדיפה במצב דומה שהשאירה את היתרון של קבוצתו בעינו עם הירידה להפסקה.

גם את המחצית השנייה פתחו הצהובים בצורה מהירה והחלו במתקפה על שער האורחים. מאוויס צ'יבוטה שנכנס כמחליף השאיר בעקב לסתיו בן אהרון שכמעט וכבש וסוהיל ארמלי בעט מרחוק כדור שפגש את שתי הקורות. צ'יבוטה היה זה שהכפיל לבסוף את יתרון מכבי ת"א 'שחר' לאחר מבצע אישי מזהיר שהסתיים בבעיטה לרשת הגבוהה. שחקני קבוצת הנוער המשיכו ללחוץ ולאחר כדור קרן של יונתן כהן שפגש את המשקוף הם איפסו כוונות והמשיכו להגדיל את היתרון. אליאל פרץ גילגל פנימה את השלישי בדקה ה-83 וסוהיל ארמלי חתם את התוצאה חמש דקות לאחר מכן בשערים שהגיעו מבישולים של יונתן כהן במבצעים קבוצתיים נאים.

במחזור הבא תתארח מכבי תל אביב 'שחר' אצל מכבי פתח תקווה.