יונתן כהן (צמד), אליאל פרץ, סוהיל ארמלי, מתן חוזז ודור גלילי השלימו משחק מצוין של הצהובים

ערב המחזור השלישי בליגת העל לנוער ניצבה מכבי תל אביב 'שחר' עם מאזן מושלם לאחר שני המחזורים הראשונים. המאזן הזה נותר בעינו גם היום לאחר המחזור השלישי בו השיגה קבוצת הנוער הצהובה ניצחון 1-6 מרשים על הפועל חיפה בקרית שלום. החניכים של זיו אריה כבשו שני שערים במחצית הראשונה אל מול שער מצמק של האורחים ובמחצית השנייה הוסיפו עוד ארבעה שערים.

מאמן מכבי תל אביב 'שחר' פתח עם התקפה שכללה את רז יצחק, סתיו בן אהרון ויונתן כהן. האחרון היה זה שבדקה העשירית התכבד בשער הראשון במשחק כאשר קיבל מסירה מצוינת מסוהיל ארמלי וברגל שמאל סובב נהדר לרשת. החלוץ לא הסתפק בשער הבכורה העונה לאחר שלושה בישולים במחזורים הקודמים ורגל שמאל שלו נכנסה שוב לפעולה בדקה ה-29. בעיטה חופשית מקצה הרחבה לא השאירה סיכוי לרומאו נופי בשער האורחים והעלתה את הצהובים ליתרון כפול. שתי דקות לפני ההפסקה הפועל חיפה הצליחה לצמק משערו של סמסון הוריד את הקבוצות למחצית עם יתרון 1-2 צהוב.

המחצית השנייה ראתה את שחקני קבוצת הנוער ממשיכים ללחוץ על הדוושה וגם משיגים עוד שערים. עשר דקות לאחר ההפסקה ארמלי השאיר את אליאל פרץ חופשי ברחבה כדי לקבוע 1-3 למכבי. המחליפים אופק ברזני ומתן חוזז החמיצו הזדמנויות מצוינות לאחר מכן אך לקראת סיום המשחק הצהובים הצליחו למצוא את הרשת שלוש פעמים נוספות. עשר דקות לשריקה סוהיל ארמלי הפך ממבשל לכובש כאשר ניצל מסירה מצוינת של מקסים גרצ'קין ומצא את הפינה. שמונים ושמונה דקות על השעון והכדור החמישי ברשת של האורחים הגיע באדיבות מתן חוזז שחגג שער בכורה העונה. מי שחגג גם שער בכורה וגם הופעת בכורה בקבוצת הנוער היה דור גלילי שחתם את התוצאה הסופית בתוספת הזמן.

במחזור הבא תתארח מכבי תל אביב 'שחר' בוולפסון לדרבי מול הפועל ת"א במשחק שייערך ביום שלישי ה-7.10.