שערים של פריצה, קרלוס גארסיה ויצחקי העניקו לצהובים ניצחון על ב"ש ויתרון שש נקודות בראש הטבלה

משחק העונה בבלומפילד הבטיח וגם קיים כאשר הצהובים גברו 1-3 על השנייה בטבלה, הפועל באר שבע. כשניים עשר אלף צהובים ביציעים לא היו יכולים לצפות לפתיחה חלומית יותר כאשר כבר בדקה השלישית ראו את ראדה פריצה שולח טיל מהאוויר לרשת האורחים ומעלה את מכבי ליתרון 0-1. שער ליגה תשיעי העונה לשוודי. חמש דקות לאחר מכן הצהובים קיבלו הזדמנות פז להכפיל את התוצאה אך זהבי החמיץ מהנקודה לאחר שבן אלגרבלי הכשיל את פריצה וראה אדום. המחצית הראשונה המשיכה להתנהל בקצב מהיר כאשר דווקא איתן טיבי היה קרוב לשער שני של הצהובים עם בעיטה חדה מרחוק שחלפה ליד שערו של אג'ידה.

Zahavi

בדקה ה-38 הצליחו האורחים להשוות כנגד מהלך המשחק לאחר בעיטה אדירה מרחוק של גליינור פלט שהותיר את חואן פאבלו חסר אונים. הצהובים לא אמרו נואש ושניות לפני תוספת הזמן של המחצית קרלוס גארסיה ניצל כדור קרן של זהבי ובעט פנימה בניסיון השני את השער שהחזיר לצהובים את היתרון. שער שני העונה לבלם הספרדי. עשר דקות במחצית השנייה עוד שחקן הגנה היה קרוב להבקיע כאשר יואב זיו סחט הדיפה מאגי'דה. הצהובים המשיכו לשלוט ובדקה ה-66 כבשו בפעם השנייה במשחק מכדור קרן לאחר שיצחקי השתלט בתוך הרחבה ובעט שטוח לרשת.

Celebrations

דקה לאחר השער של יצחקי רשם ברק בדש הופעת בכורה כאשר עלה מהספסל אך דווקא מחליף אחר של הצהובים, טל בן חיים היה קרוב לרביעי שלוש דקות לסיום. הצהובים שמרו על היתרון עד לשריקת הסיום של מנשה משיח ועם הניצחון 1-3 הגדילו את הפער מהפועל באר שבע לשש נקודות. בעזרת הניצחון המאזן הביתי המצוין של הצהובים נשמר כאשר עד כה העונה הם איבדו רק שתי נקודות בבלומפילד. בשבת הקרובה (19:30) יתארחו הצהובים אצל מכבי פתח תקווה למשחק הליגה הבא שלהם במסגרת המחזור ה-22 של ליגת Winner
.