הצהובים חזרו להתרכז בכדורגל והמשיכו את רצף המשחקים הביתיים ללא הפסד

שישה ימים לאחר אירועי הדרבי ויום אחד לפני הדיון בבית הדין מכבי חזרה לבלומפילד עם שתי מטרות: להשלים משחק מלא ולנצח. המטרות הושגו במלואן למרות רגעים מותחים בתחילת המשחק ובסיומו. בין השער של לארי קאיודה שהעניק לאורחים יתרון מפתיע להרחקה של חואן פאבלו עשר דקות לסיום הצהובים עשו את העבודה עם שלושה שערים שקבעו ניצחון 1-3. ראדה פריצה עם צמד ואיתן טיבי עסקו במלאכת הכיבושים, שרן ייני דאג לשמור על השער בעשר הדקות האחרונות.

שלוש עשרה דקות לקחו לשחקני מכבי להתרגל לתלבושת החדשה של חולצה כחולה ומכנסיים צהובים. פריצה היה הראשון להתאקלם עם נגיחה שאילצה את הרוש להדוף ואותתה על הכוונות על החלוץ השבדי. דווקא אז האורחים היממו עם שער מפתיע של לארי קאיודה בדקה ה-16 לאחר שבן שושן הוציא מהר כדור חופשי. פריצה ראה ודאג לאפס את הכוונת בדקה ה-28 כאשר קיבל הגבהה מצוינת ממיטרוביץ' ונגח מקרוב לרשת. שלוש דקות להפסקה מהלך דומה הביא למהפך הכחול צהוב כאשר הפעם היו אלה בן חיים עם ההגבהה וטיבי עם הנגיחה.

תחילת המחצית השנייה ראתה את האורחים מעזים ומנסים להשיג את השוויון עם התקפות מתפרצות מסוכנות. קאיודה ורן רול בחנו את חואן פאבלו שקלט את הבעיטות שלהם והשאיר את היתרון בצד הנכון. היתרון הזה גדל בדקה ה-69 כאשר פריצה מצא את עצמו מול הרוש ולא השתהה לפני ששלח טיל ברגל שמאל לרשת. עשר דקות לסיום מעל 12 אלף הצופים ביציעים החסירו פעימה כאשר חואן פאבלו הדף כדור ביד מחוץ לרחבה וראה אדום. שלושת החילופים כבר בוצעו ובפעם השנייה בקריירה שרן ייני מצא עצמו מגן על שער מכבי. עד לסיום ייני הצליח להדוף בעיטה חזקה של צלישר ולשמור על שער נקי ועל התוצאה, 1-3 לזכות מכבי שמעמידה את רצף המשחקים הביתיים בליגה ללא הפסד על 22.

בסוף השבוע הקרוב לא ייערך מחזור ליגה כאשר חמישה שחקני מכבי יהיו בסגל הנבחרת למשחק מול בוסניה ביום ראשון. איתן טיבי, עומרי בן הרוש, שרן ייני,  ערן זהבי וטל בן חיים יעמדו לרשות אלי גוטמן במשחק הבית הראשון של נבחרת ישראל במסגרת מוקדמות יורו 2016.