החלוץ חגג שער בכורה בצהוב: "האמנתי שכך יסתיים הערב"

שחקני הקבוצה זכו ליום מנוחה אחרי אמש הניצחון על מכבי חיפה וישובו מחר בערב לאימון שחרור ופתיחת ההכנות למפגש מול הפועל עכו. המאמן המנצח פאקו אייסטאראן אמר בסיום: "יש לנו פוטנציאל ואיכויות גבוהות יותר ממה שהראנו היום. חלקים מהמשחק שלנו לא זרמו, שיחקנו לאט ובכנות לא ממש נהניתי מהמשחק. אני לא יכול להגיד מילה רעה על המאמץ שהיה מצוין מצד השחקנים, אבל אני חושב שאנחנו יכולים לעשות הרבה יותר. לפעמים אתה לא יכול להיות מרוצה מעבר לתוצאה".

המשחק הקצבי התבטא לעיתים בכדורים ארוכים לעבר שחקני ההתקפה, דבר שהוליד גם את הכרטיס האדום הראשון במשחק: "לא תכננו לשחק על כדורים ארוכים", הסביר פאקו, "אבל לפעמים אנחנו מנסים להניע כדור ורואים שההגנה של היריבה משחקת רחוק מהשער אז מנסים גם בכדורים ארוכים. זה תלוי במשחק, זה תלוי בעמידה של השחקנים ובסך הכל היו לנו מסירות דיי מוצלחות וחדות".

https://www.youtube.com/watch?v=2Nxt8eEHW0k&feature=youtu.be

המאמן המשיך: "חיפה היא קבוצה עם משחק מעבר טוב, יש להם הרבה איכויות והם יוצאים להתקפות מתפרצות בצורה טובה. יש להם שני שחקנים מאד מהירים באגפים וידענו שזה עלול לקרות. לעיתים הסגירות לא היו טובות מספיק וכפי שראינו היו להם את ההזדמנויות שלהם בעשר הדקות הראשונות. אם אחד המצבים היה נכנס בהתחלה סביר להניח שכל התפתחות המשחק היתה משתנה. זאת תוצאה מצוינת, אבל אני מאמין שאם נרצה לקחת שלוש נקודות באופן קבוע נצטרך בעתיד להיראות טוב יותר".

פאקו התייחס לניקולה מיטרוביץ' שבישל את השער השני והציג משחק מוצלח: "ניקולה הוא אחד השחקנים שמשחקים באופן קבוע בקישור, אך אם לומר בכנות היום לא היינו מספיק טובים במרכז המגרש. אף אחד מהשחקנים לא היה דינאמי ונייד מספיק, לא עשה תנועה נכונה וכפי שאמרתי, אני חושב שאנחנו יכולים להיראות הרבה יותר טוב ויש לנו הרבה מקום לשיפור".

על ההיעדרות של ראדה פריצה מהסגל אמר המאמן: "בכלל שבוע יהיו שחקנים מאוכזבים, לפעמים זה פריצה ולפעמים עדן. אולי אני צריך לבקש מההתאחדות לרשום 20 שחקנים בסגל, כי זאת הדרך היחידה להתמודד עם המצב הזה. לפעמים השחקנים עושים את זה קל עבורי כי הם מראים לי במהלך השבוע שהם לא ראויים לסגל, אבל השבוע לא היה אפילו שחקן אחד שלא ראוי רק שאני צריך לבחור בסך הכל שמונה עשרה שחקנים. פריצה שחקן מצוין כי הוא הראה את זה כבר בעבר, הוא מחוייב, מקצוען, הוא נותן מאה אחוזים, אבל אני חייב לבחור. אני הרי לא ישחק עם ראדה פריצה כמגן שמאלי".

ניקולה מיטרוביץ' ניסה לנתח את המשחק בסיום: "שיחקנו מול קבוצה טובה. אמנם היה לנו מזל שהם קיבלו כרטיס אדום, אבל שלטנו ברוב המשחק ומה שחשוב הוא שבסופו של דבר ניצחנו. אמנם לא היינו דומיננטים מספיק כפי שהמאמן שלנו רוצה אבל היו לנו הרבה מאד מצבים לכבוש ואם היינו מנצלים אותם התוצאה היתה גבוהה יותר".

הקשר המשיך: "יצאתי חזק מכל מה שקרה סביבי הקיץ, אבל אני ממשיך לעבוד כמו קודם ובשבילי זה הדבר הכי חשוב. בשבילי זה לא חשוב אם זה אני שמשחק, מהראן או גל, אני מכבד את כל חבריי לקבוצה. אני מנסה לתת מענה לכל מה שהמאמן מבקש ממני, כך שאם פאולו ביקש ממני בשנה שעברה לעשות עבודה יותר דפנסיבית זה מה שעשיתי ואם פאקו מבקש דברים אחרים זה מה שאני מנסה לעשות".

עדן בן בסט שחגג אמש שער בכורה עם הרבה סטייל שיתף בתחושות שלו: "היתה פה אווירה חבל על הזמן, כל הכבוד לקהל של שתי הקבוצות, ככה צריך להיראות אצטדיון. האמנתי שהערב הזה יסתיים ככה, רציתי מאד להבקיע, חיכיתי מאד להבקיע, אני שמח שזכיתי והכי חשוב שתהיה לזה המשכיות. לא היתה לי מוטיבציה מיוחדת בגלל שזאת מכבי חיפה, אני עולה בכל משחק עם הרבה מוטיבציה. כמובן שכשרואים את האצטדיון זה כיף ומחדיר מוטיבציה וכן ירבו אצטדיונים כאלה".

בן בסט התייחס לעובדה שזכה לפתוח העונה רק במשחק אחד: "אני תמיד מסתכל קדימה, נכון שזה לא נעים לא לשחק או לא להתלבש, כולם פה מתחרים על מקום בשמונה עשרה ובהרכב ואני חלק מזה. כמובן שאני רוצה להיות בהרכב כל הזמן, אבל אני לא מחליט ויש צוות מקצועי ומאמן שקובע בסופו של דבר. אני עובד קשה ואני אבוא על שכרי בסוף. הרמה בקבוצה מאד גבוהה, כולם שחקנים טובים וכולם רוצים להיות בסגל ובהרכב. אני עושה את העבודה שלי ובא לשרת את מועדון מכבי תל אביב וכמו שאמרתי, בעזרת השם אני אעבוד קשה ואבוא על שכרי בהמשך".