הניצחון האחרון השלים 20 משחקי בית ללא הפסד. העובדות מאחורי המשחק

לא עוצרים בירוק

הניצחון שלשום קבע רצף מרשים של שבעה משחקי ליגה רצופים נגד מכבי חיפה ללא הפסד. הפעם האחרונה שזה קרה הייתה לפני 20 שנים, לא נזכיר לכם באיזה יום סגריר נקטע אז הרצף.

לא עוצר. נקודה

ערן זהבי ושיאים הם שני דברים שהולכים ביחד. מול חיפה הוא השווה שיא ליגה שנקבע בפעם האחרונה לפני 17 שנים וכבש משחק תשיעי ברציפות. את השדרוג שלו לשיא הוסיף זהבי בכך שכבש 13 שערים בתשעת המשחקים הללו.

שלוש

בכל העשור הקודם מכבי כבשה שלושה שערים מול חיפה רק בשלושה משחקים. ביום שני הייתה זו הפעם השלישית שמכבי מצליחה לעשות זאת בשנה האחרונה.

בראש טוב

למרות שהוא לא מפסיק לכבוש זהבי הצליח להיות מיוחד בשער שלו מול הירוקים. רק אחד מארבעים ושמונת השערים הקודמים שלו במכבי היה בנגיחה.

האיום

וויאם עמאשה כבש מול הצהובים בכל אחת מארבע העונות הקודמות אך ביום שני הגיע רק עד הקורה.

אגב, זו הפעם הראשונה העונה בליגה שהקורה של חואן פאבלו הזדעזעה לעומת ארבע פעמים ששחקני מכבי פגעו בקורה של היריבה.

המחלוקת

בן חיים? טוואטחה? אם תבחרו באפשרות הראשונה חלוץ מכבי יחגוג פעם ראשונה בקריירה בה הוא כובש בשלושה משחקי ליגה ברציפות.

אם תעניקו את השער למגן האורחים תעניקו גם לו כבוד אם כי מפוקפק יותר כראשון שכובש שער עצמי במפגש בין הקבוצות מאז ינואר 1988.

המבשל

ניקולה מיטרוביץ' קינח משחק מצוין עם בישול ראשון העונה. אחד נוסף נלקח לו על ידי משומר שהכשיל את בן חיים בדרך לשער והורחק.

המבצר

עושה רושם שהמשימה לנצח את הצהובים בבלומפילד הולכת ונהיית קשה יותר. לפני שנתיים רק בני יהודה עמדה באתגר ומאז אפילו באזל ופרנקפורט נכשלו.

אדום

צהוב? ירוק? אדום! משומר וצ'וצ'אליץ' העלו את מאזנה של מכבי חיפה לארבעה כרטיסים אדומים בשלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בבלומפילד. 

המחזור הבא: הפועל עכו – מכבי ת"א

הברכה

אם מכבי לא תפסיד ביום ראשון היא תסגור משחק שביעי ללא הפסד באצטדיון החדש בנתניה מאז הוא נחנך.

הקללה

רק פעם אחת בשמונה העונות האחרונות ניצחה מכבי במחזור החמישי. בעונת 2009/10 הפועל עכו הייתה אחראית לכך עם תיקו 1-1.