מחלקת הנוער קיימה זו שנה שלישית ברציפות טורניר שוערים כהוקרה עבור פועלו של אברהם בנדורי

המגרש הסינטטי המחודש בקרית שלום אירח היום שלושים ושניים שוערים מארבע מחלקות נוער מובילות בארץ. השוערים הצעירים נטלו חלק בטורניר שוערים מיוחד שנערך כהוקרה על פועלו של שוער מכבי תל אביב ונבחרת ישראל בשנות החמישים המוצלחות, אברהם בנדורי. בטורניר השתתפו שוערים מקבוצות נוער עד נערים ג' כאשר מלבד שוערי מכבי תל אביב הגיעו בדומה לשנה שעברה שמונה מבני יהודה, בית"ר ירושלים ובית"ר טוברוק. חן עבדו, מאמן השוערים של קבוצת הנוער וקבוצות הנערים במחלקה והיוזם של הטורניר היה אחראי על ארגונו גם הפעם ביחד עם מאמני השוערים הנוספים במחלקה, איתן חמיאל וגיא נחשון.

אלכסנדר 'שורה' אובארוב, מאמן השוערים של הקבוצה הבוגרת הגיע לצפות בטורניר. ביחד עם שוערי עבר נוספים: חיים לוין, אחד מגדולי השוערים ששיחקו במכבי שלבש את המדים הצהובים לאורך שנות ה-60, משה מרכוס שגדל במכבי ורשם מעל 250 הופעות ויעקב אסייג ששיחק שנים רבות בבני יהודה. אובארוב ואסייג גם העניקו הרצאה קצרה לכל השוערים הצעירים על חשיבות תפקיד השוער והוסיפו כמה טיפים.

השוערים התחרו, הן כקבוצה והן כבודדים במגוון של משחקונים: משחקון תגובה, משחק רגל ובעיטות לשער (כבודדים), משחקון שוערים (כרביעייה), בעיטת שוער דרום אמריקאית (כבודדים) וסיימו עם משחקון של טניס שוערים. הניקוד שניתן היה ניקוד קבוצתי ושוערי המחלקה שצברו כקבוצה את מספר הנקודות הגבוה ביותר הם אלו שניצחו. שמונת שוערי מכבי תל אביב הם אלה שסיימו את הטורניר עם ידם על העליונה כאשר שוערי בית"ר ירושלים סיימו במקום השני. מיד בסיום הטורניר שניים משוערי מכבי, סהר חסון וחביב אוחיון המשיכו לאימוני נבחרות הנוער של ישראל ושניים נוספים אליעד גרף ואופיר טוויג לאימון עם קבוצת הבוגרים.