ניצחון חלק בדרבי השאיר את מכבי ת"א 'שחר' כמושלמת היחידה בליגת העל לנוער

אחרי החלק הראשון המוצלח של חגיגת הדרבי בבלומפילד באדיבות הניצחון 0-3 של נערים א' רשמה גם קבוצת הנוער ניצחון משכנע על המקבילה של הפועל ת"א. לאחר שלושה ניצחונות משלושת המחזורים הראשונים רצו הצהובים לשמור על המאזן המושלם גם מול היריבה העירונית במחזור הרביעי של ליגת העל לנוער. גם מאמן הקבוצה הבוגרת, פאקו אייסטאראן הגיע לבלומפילד וראה את החניכים של זיו אריה שכבשו 11 שערים בשלושת המחזורים מוסיפים עוד ארבעה ומכניעים את היריבה העירונית.

החניכים של זיו אריה שלטו במשחק מהרגעים הראשונים ויצרו הזדמנות ראשונה לשער בדקה ה-12 עם הגבהה של מתן חוזז ונגיחה של רז יצחק שחמקה החוצה. שש דקות מאוחר יותר אליאל פרץ ניסה את מזלו בבעיטה מהירה וחזקה מתוך הרחבה ששוער המארחים התעופף והדף. הלחץ של שחקני מכבי תל אביב 'שחר' השתלם בדקה ה-26 כאשר דאבל פס עם אליאל פרץ סידר ליונתן כהן את שערו השלישי העונה. אליאל פרץ ניסה לכבוש שער משלו לקראת סיום המחצית אך שוער הפועל ת"א עומר חנין הדף בקצות האצבעות והשאיר את התוצאה בהפסקה על 0-1 למכבי.

יונתן כהן שרק במחזור הקודם כבש שני שערים מול הפועל חיפה השלים צמד נוסף חמש דקות בתוך המחצית השנייה. מבצע קבוצתי נוסף הסתיים עם מסירה של הקפטן דן גלזר ובעיטה מהירה של כהן שפגעה בקורה ונכנסה פנימה. גלזר בעצמו היה קרוב לכבוש כמה דקות מאוחר יותר אך מי שהתכבד בשלישי של הצהובים היה המחליף הטרי סתיו בן אהרון שהתקדם באין מפריע מחוץ לרחבה ושלח בעיטה חזקה לפינה. רבע שעה לסיום הגיע גם הרביעי באדיבותו של סוהיל ארמלי ששמר על ממוצע של שער בכל משחק העונה עם נגיחה מדויקת לרשת לאחר הגבהה של מאוויס צ'יבוטה.

קבוצת הנוער סגרה מחזור רביעי עם ניצחון רביעי שגם השאיר אותה כקבוצה המושלמת היחידה בליגה והעניק לה את הפסגה עם מאזן שערים של 1-15. במחזור הבא שייערך בשבת ה-18.10 תארח קבוצת הנוער בקרית שלום את מ.ס אשדוד.