חושבים שאתם נוגחים יותר טוב מפריצה? הנה ההזדמנות להוכיח זאת

המשחק היום מול מ.ס אשדוד יחל ב-19:45 וקצת אחרי עוד יום ארוך ולפני המשחק תוכלו להוציא אנרגיות ולהיכנס לאווירה עם אתגר "אלוף הנגיחות". האתגר האינטראקטיבי ייתן לכם הזדמנות להוכיח את כישורי הנגיחות שלכם מבלי להרגיש את הכדור. כל משתתף בתורו יעמוד מול המסך וינסה לנגוח באופן וירטואלי בכמה שיותר מהכדורים הנבעטים לעברו כאשר כל נגיחה מוצלחת מזכה בנקודות. שימו לב: מהנעליים שנבעטות לעברכם מומלץ להתחמק ולא לנסות לנגוח, הן יורידו לכם נקודות.

ארבעה מתחמי נגיחות וירטואליות יוצבו בסמוך לשערים 2, 7,8 ו-10 החל משעתיים לשריקת הפתיחה. בכל עמדה יופיע במסך נפרד לוח תוצאות שיראה את המצב העדכני בכל ארבע העמדות כך שכל אוהד יוכל לדעת כמה הוא טוב בהשוואה לכל המשתתפים האחרים באתגר. ביום שלאחר המשחק יוכתרו שלושת הנוגחים הטובים ביותר, שמותיהם יפורסמו בעמוד הפייסבוק הרשמי של המועדון והם יזכו בפרסים. ההשתתפות במשחק היא ללא תשלום ומותאמת לכל הגילאים.

אנו ממליצים בחום לאוהדי הקבוצה להקדים את הגעתם לאצטדיון, להימנע מעומסים בכניסות ולהנעים את זמנם בעמדות "כל משחק הוא חוויה". מעבר לפעילות תוכלו למצוא בסמוך לשערים 10-11 ו- 4-5 עמדות מרצ'נדייז שיציעו מגוון מוצרים רשמיים של מכבי תל אביב.