כחודש אחרי קבוצת הנוער וקבוצות הנערים גם קבוצות הילדים מוציאות לדרך את עונת 2014/15

שמונה שנים עברו מאז הפעם האחרונה שקבוצת נוער של מכבי ת"א פתחה את העונה עם שישה ניצחונות רצופים. לחניכים של זיו אריה תהיה הזדמנות להשוות את ההישג הזה כאשר יתארחו בשבת (12:00, שידור ישיר בספורט 5) אצל הפועל רעננה. הפתיחה המצוינת של הצהובים תעמוד בפני אתגר לא פשוט מול המארחים שגם הם פתחו את העונה בצורה לא רעה מבחינתם עם שלושה ניצחונות מחמישה מחזורים. מי שפתחה את העונה בצורה זהה למכבי ת"א 'שחר' היא קבוצת נערים ב' של המועדון שתנסה בשבת לרשום ניצחון שישי ברציפות. החניכים של שלומי מיטלקה יארחו בקרית שלום (08:30) את בני יהודה למשחק צמרת בליגת נערים ב' ארצית דרום.

לקבוצת נערים ג' של המועדון שני ניצחונות משני המחזורים הראשונים ובשבת (10:15) יארחו החניכים של אייל צחי את הפועל ירושלים. קבוצת נערים ג'2 של המאמן ארז בלפר תצא למשחק חוץ קשה אצל מכבי נתניה (שפירא, 09:00). מלבד משחקי הנערים השבת הזו מסמנת את פתיחת ליגות הילדים. קבוצת ילדים א' דרום אותה מאמן אורי דוד תפתח את העונה שלה בליגת ילדים א' מרכז עם משחק חוץ ברמת השרון מול עירוני המקומית (11:45). לילדים א' צפון של המאמן מיכה דהן מחכה משחק חוץ נגד מכבי חיפה נהלל במחזור הראשון של ליגת ילדים א' שרון.

קצת פחות משעתיים לפני משחקה של קבוצת ילדים א' דרום ברמת השרון תשחק (10:00) באותו מגרש קבוצת ילדים ב' צפון של מכבי ת"א מול המקבילה מעירוני רמת השרון. ילדים ב' דרום אותה מאמן אסף פרופטה תארח במגרש הסינטטי המחודש בקרית שלום את הפועל קרית אונו (08:30). גם למכבי תל אביב 'עוז', קבוצת ילדים ג' של המועדון מחכה מפגש מול המקבילה מקרית אונו בפתיחת העונה. החניכים של גיא שמש יתארחו בקרית אונו כבר ביום שישי (15:30). ילדים ג' צפון של המאמן עדי סומך יארחו במגרש המזרחי בקרית שלום (10:00) את מ.ס אשדוד. קבוצות טרום א' של המועדון יפתחו את העונה במשחקי חוץ, טרום א' צפון מול בני יהודה (שכונת התקווה, 08:30) וטרום א' דרום מול בית"ר ירושלים (בית וגן, 12:00).