שער של רז יצחק לקראת הסיום הספיק רק לנקודה למרות לחץ של הצהובים

עם חמישה ניצחונות רצופים מתחילת העונה מכבי תל אביב 'שחר' יצאה למשחק חוץ ברעננה בניסיון לשמור על המאזן המושלם. הפועל רעננה מצידה ניסתה גם היא להמשיך פתיחת עונה טובה שמיקמה אותה קרוב לחבורת הצמרת. הצהובים לחצו לאורך כל המשחק אך דווקא המארחים עלו ליתרון במחצית השנייה. רז יצחק שנכנס במחצית קבע שוויון מוצדק לקראת סיום שקבע איבוד נקודות ראשון העונה אך גם שמירה על המקום הראשון בטבלת ליגת העל לנוער.

המארחים היו אלה שפתחו את המשחק עם ניסיון להפתיע את אליעד גרף שפתח לראשונה העונה בשער הצהובים. בן מיזדן לא הצליח לתרגם את ההזדמנות לשער ומשם והלאה המשחק התנהל בכיוון אחד בלבד, שערו של אקס הצהובים, עומרי גלזר. סוהיל ארמלי פתח עם הזדמנות ראשונה למכבי לאחר רבע שעה כאשר בלי לעצור בעט חזק אך גבוה. כמה דקות לאחר מכן מאוויס צ'יבוטה התקרב מעט יותר כאשר הבעיטה השטוחה שלו נהדפה ע"י עומרי גלזר בקצות האצבעות. החלוץ והשוער נפגשו לדו קרב נוסף לקראת סיום המחצית הראשונה כאשר הפעם צ'יבוטה התקרב יותר לשער ממצב של אחד על אחד אך השוער יצא והדף.

זיו אריה ניסה לרענן את ההתקפה במחצית השנייה והכניס את רז יצחק אך הצהובים החלו עם ניסיונות מרחוק של יונתן כהן ואליאל פרץ. האחרון גם קיבל מיצחק מסירה טובה בתוך הרחבה אך פספס במעט את המשקוף ממצב קורץ מאוד. דווקא כאשר שחקני מכבי הגבירו את הלחץ המארחים יצאו להתקפה נדירה ושגיא דרור שגם הוא שיחק במכבי לפני שעבר לרעננה כבש וקבע יתרון מפתיע לרעננה. יונתן כהן שמלבד חמשת השערים שלו העונה גם בישל שלושה הוסיף עוד בישול בדקה ה-80 כאשר השאיר את רז יצחק המחליף לכבוש מול רשת חשופה ולהשוות. הצהובים לא הסתפקו בשוויון והמשיכו ללחוץ אך לא מצאו את השער השני וירדו עם תיקו ראשון העונה לאחר חמישה ניצחונות רצופים. בשבת הבאה יארחו החניכים של זיו אריה את מכבי נתניה במסגרת המחזור השביעי של ליגת העל לנוער.

הרכב: אליעד גרף, גיא אביב, עידן יוגב, שחר פיבן, מקסים גרצ׳קין, דן גלזר, אליאל פרץ, סוהיל ארמלי, מתן חוזז, מאוויס צ׳יבוטה, יונתן כהן.