ניצחונות לכל ארבעת קבוצות הנערים כולל נערים ב' ששמרו על מאזן מושלם

לאחר הניצחון הנאה בדרבי שנערך בבלומפילד באמצע השבוע רשמה אתמול קבוצת נערים א' עוד ניצחון של 0-3. היריבה הפעם הייתה הפועל באר שבע שאירחה באצטדיון רייסר את המפגש במסגרת המחזור הרביעי של ליגת נערים א' על. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ועם תחילת המחצית השנייה נכנס לפעולה חלוץ הצהובים רוי רונן. שלושער תוך רבע שעה קבע את תוצאת המשחק והעניק למכבי תל אביב 'עודד' ניצחון שלישי מארבעת המחזורים הראשונים. החניכים של אליעזר בן אהרון המדורגים במקום השני בטבלה ועדיין לא ספגו העונה יארחו במחזור הבא את הפועל חיפה.

קבוצת נערים ב', מכבי תל אביב 'אלי פוקס' המשיכה גם היא את פתיחת העונה הטובה שלה ושמרה על מאזן מושלם גם לאחר המחזור הרביעי. החניכים של שלומי מיטלקה יצאו למשחק חוץ מול עירוני ראשון לציון וחזרו עם ניצחון 0-5. גיא דהן בלט עם שלושער, עדן קארצב וירין שרעבי הוסיפו שער כל אחד לצהובים שכבשו את כל החמישה כבר במחצית הראשונה. מכבי תל אביב 'אלי פוקס' היא הקבוצה היחידה בליגת נערים ב' ארצית דרום עם מאזן מושלם בתום ארבעה מחזורים ובמחזור הבא היא תארח את מכבי שוהם.

חיוכים נרשמו גם אצל קבוצות נערים ג' של המועדון שהחלו אתמול את עונת 2014/15 עם ניצחונות במחזור הפתיחה. מכבי תל אביב 'אלדד' חזרה מרמת השרון עם ניצחון 1-3 מול עירוני המקומית. אדיר חרדון, רז הדר ורותם זיו הובילו את הצהובים ליתרון מבטיח לפני שהמארחים צימקו במחצית השנייה. תוצאה דומה נרשמה במשחק קבוצת נערים ג'2 של המועדון שפתחה גם היא את העונה שלה עם ניצחון 1-3. היריבה הייתה הפועל רעננה שהגיעה להתארח בקרית שלום וספגה שער ראשון מראשו של עמית גלזר. עומר ברמי הכפיל את יתרון הצהובים לפני שהאורחים צימקו עוד במחצית הראשונה. החניכים של ארז בלפר חתמו את התוצאה הסופית במחצית השנייה עם שער יפה מרחוק של רוי דה קלו.