ערב חגיגי בבלומפילד נפתח עם ניצחון חלק בדרבי למכבי תל אביב 'עודד'

קבוצת נערים א' של המועדון פתחה את ערב משחקי הדרבי בלומפילד עם ניצחון נאה על הפועל ת"א. מכבי תל אביב 'עודד' הגיעה למשחק במסגרת המחזור השלישי של ליגת נערים א' על לאחר תיקו עם מכבי פ"ת וניצחון על בני יהודה בשני המחזורים הראשונים. החניכים של אליעזר בן אהרון לא התרגשו מההזדמנות לשחק על הבמה של קבוצת הבוגרים ופתחו את המשחק בצורה טובה. כבר בדקה השישית איבוד כדור של הגנת הפועל ת"א הביאה לשיתוף פעולה פורה בין חלוצי מכבי תל אביב 'עודד'. רוי רונן מצא את עומר לקאו שמקצה הרחבה הכניע את שוער המארחים וקבע 0-1 צהוב בדרבי.

שחקני נערים א' המשיכו ללחוץ את שערם של המארחים אך לא הצליחו ליצור הזדמנויות משמעותיות נוספות. הצהובים פתחו גם את המחצית השנייה בצורה טובה עם ניסיון של רוי רונן בדקה ה-48 ובעיטה מרחוק של שי גולן שהחמיצה את המשקוף. גולן איפס את הכוונות בדקה ה-60 ולאחר מסירה קצרה מעמית שפירא הניף את רגל ימין ושלח בעיטה מסובבת לרשת הגבוהה שקבעה 0-2 למכבי. המארחים ניסו להגיב כמה דקות לאחר השער של גולן אך איתי מורנו החמיץ את הקורה של חביב אוחיון שיצא מולו.

לקראת הסיום איתמר שבירו כמעט והגדיל את התוצאה אך מי שעשה זאת היה נדב עמרן. לאחר שנכנס כמחליף בדקות האחרונות הספיק עמרן לכבוש את השלישי של הצהובים בתוספת הזמן לאחר הגבהה של גיא שטח. מיד לאחר מכן נשמעה השריקה האחרונה של השופט והצהובים השמחים הסתכלו על לוח התוצאות בבלומפילד וראו 0-3 למכבי תל אביב 'עודד'. במחזור הבא שייערך ביום שבת הקרוב תתארח מכבי תל אביב 'עודד' אצל הפועל באר שבע.