שחקני מכבי תל אביב נרתמו לפרוייקט "זוזו" במטרה להעלות את המודעות לפעילות ספורטיבית קבועה בקרב ילדים.

שחקני מכבי תל אביב התגייסו למאבק בתופעה של השמנת יתר בקרב ילדים במסגרת פרויקט ארצי בו ספורטאי ישראל מתגייסים לעידוד פעילות גופנית של ילדי ישראל. הבוקר הגיעו אחד עשר משחקני הסגל הבוגר לארבעה בתי ספר שונים בחולון ובאזור. גיא חיימוב, מושיקו לוגסי וברק יצחקי הגיעו לבית ספר "יוספטל", שוחחו עם התלמידים על החשיבות של הפעילות הספורטיבית ושיחקו עם תלמידי בית הספר, כאשר יצחקי ולוגסי חיזקו כל אחת מהקבוצות וגיא חיימוב שפט את המשחק. רועי קהת ואבי סטרול הגיעו לבית ספר "השבעה" וסיפרו כשחקני בית, על תחילת הדרך שלהם בבית הספר לכדורגל של מכבי תל אביב ובמועדון.

במקביל הגיעו שישה שחקנים נוספים לשני בתי ספר בחולון, יואב זיו, עומר ורד ודור מיכה התארחו בבית ספר "בן צבי" בחולון וגל אלברמן, יחד עם אלי זיזוב וקלמי סבן הגיעו לבית ספר "ויצמן". השחקנים עדכנו את התלמידים בנתונים מדאיגים לפיהם תלמידי ישראל צופים בטלוויזיה וגולשים באינטרנט, זמן רב יותר מכל מדינה אחרת במהלך יממה אחת ושאחד מכל ארבעה בישראל סובל מעודף משקל. השחקנים המליצו לתלמידים הצעירים לבחור לעצמם את הפעילות הספורטיבית אותם הם אוהבים ולהתמיד בה. הפעילות לא חייבת להיות תחרותית בהכרח ויש להקדיש לכך לפחות שעה אחת ביום, ארבע פעמים בשבוע.

שוער הקבוצה גיא חיימוב סיפר על עצמו, שכילד קצת שמנמן הפעילות הגופנית היוותה עבורו הרבה יותר מתחביב ובירך על היוזמה של הפרויקט: " אני מאד מזדהה עם הפעילות, כשהייתי ילד הייתי ילד מלא ובזכות הספורט והאימונים במכבי תל אביב הצלחתי לשנות את הרגלי האכילה וברוך השם זה עזר לי מאד. הפרויקט של "זוזו" מאד חשוב ורצוי לילדים, הוא מעניק להם חומר למחשבה. בסופו של דבר זה מאד עוזר להם ונראה שההגעה שלנו נתנה להם מענה. לראיה בסוף הפעילות ניגש אלי אחד הילדים ושאל אותי מה הוא צריך לעשות כדי להוריד במשקל ולשמור על אורח חיים בריא".