שלושים ושתיים קבוצות, שתי זוכות וג'ק אנגלידיס עומד בשער. כך נראה טורניר האוהדים השני בקרית שלום.

קצת יותר משלושה חודשים מאז ש"מכבי מוצמוץ" ו"כדורגל במצליח" זכו להניף את הגביע בטורניר האוהדים של חנוכה, הבוקר נערך טורניר האוהדים הרשמי השני של מכבי תל אביב. כבר בשעות הבוקר המוקדמות הגיעו למתחם האימונים בקרית שלום למעלה מ-200 שחקנים בגילאי 13-18 כדי להשתתף במה שנראה שהופך למסורת. מזג האויר היה מושלם לכדורגל ובשעה 10:00 בדיוק נשמעה שריקת הפתיחה בכל ארבעת המגרשים בהם שוחק הטורניר.

שש עשרה קבוצות בשתי קטגוריות גיל, התחלקו לארבעה בתים של ארבע קבוצות בכל בית. בתום שישה משחקים בכל בית ואחרי שכל הקבוצות זכו לפגוש את כל אחת מהיריבות, עלו שתי הראשונות לשלב רבע הגמר. סמוך לשעה ארבע אחר הצהריים שוחקו משחקי הגמר בכל אחת מהקטגוריות, כאשר שלושה שחקני הקבוצה הבוגרת, סנטנה ניבאלדו, גיז'רמו ישראלביץ' ורוברטו קולאוטי הגיעו לצפות באירוע ולהעניק את הגביעים ואת הפרסים מתנת "אנדר ארמור" ו"פוג'יקום" לשחקנים הזוכים.

המשחק הראשון בקטגוריה הצעירה הפגיש באופן אירוני בין שתי קבוצות הנושאות את שמם של שני אירגוני האוהדים הגדולים של הקבוצה – Ultras Maccabi ו- "השחקן ה-12. הגמר היה חד צדדי מלכתחילה ובתום המשחק נקבע כי Ultras Maccabi זכתה בגביע הנכסף אחרי ניצחון 0-8. המשחק השני היה הרבה יותר צמוד והסתיים בשוויון 1-1, אך בהארכה אלופת הטורניר הקודם – "מכבי מוצמוץ" החמיצה את שתי הבעיטות וכך נקבע כי "תל אביב צהובה" היא הזוכה בקטגוריה הבוגרת. יתרה מזאת, הספונסר של הצהובים "אנדר ארמור" העניק זוג נעלי כדורגל מקצועיות למלך השערים בטורניר של כל אחת מהקטגוריות.

בסיום הטורניר נערך משחק ראווה על מחצית ממגרש האימונים של הקבוצה הבוגרת המפגיש בין הצוות המקצועי-ניהולי של מכבי תל אביב לאנשי התקשורת המסקרים ומלווים את הקבוצה. בסגל הצוות המקצועי-ניהולי ניתן היה לראות את מאמן הצהובים ניר לוין, שאף זכה לכבוש את השער המקנח של המשחק, מאמן השוערים שורה אוברוב ואפילו את נציג הבעלים ג'ק אנג'לידס. בסיום שתי מחציות שארכו רבע שעה נקבע כי הצוות המקצועי ניצח בתוצאה 3-6, כאשר שורה אוברוב נבחר למצטיין במגרש ואף זכה לטלוויזית פלזמה מתנת "פוג'יקום". אגב, את המשחק שפט קפטן הצהובים ברק יצחקי שלא היסס לשלוף את הכרטיס הצהוב לעיתים תכופות.