האתר הרשמי חוגג יום הולדת 10 לניצחון על אייאקס בליגת האלופות

הנכם מוזמנים לחגוג איתנו את מסיבת יום ההולדת לניצחון היחיד של המועדון בשלב הבתים של ליגת האלופות. החגיגה התקיימה ביום רביעי ה- 03/11 בשעה 20:45 באצטדיון רמת גן. מצפים לראותכם ואת 25,000 הצופים שהגיעו לאירוע.

מוזמנים

מארטן סטקלנברג, חאתם טרבלסי, ג'ון הייטינחה, מאורו רוסאלס, סטיבן פינאר, רפאל ואן דר ורט, אנתוני אובודאי, נייג'ל דה יונג, ווסלי שניידר, זדנק גריגה, ניקולאה מיטאה.

הגיעו באיחור

ווסלי סונק, נורדין בוקארי ודניאל דה רידר שגם הספיק להפריע לחגיגה עם שער מצמק שתי דקות לתום הזמן החוקי של ההתמודדות.

הורים מלווים

ניר קלינגר ורונאלד קומאן, הראשון החל את דרכו כעוזר המאמן של אברם גרנט במכבי תל אביב, האחרון החל את דרכו בערך באותה תקופה כעוזר המאמן של לואי ואן חאל בברצלונה. עשר שנים אחרי, קלינגר פותח עונה שנייה עם מ.ס. אשדוד, קומאן סוחף את סאותהמפטון עד למקום השני בפרמיירליג.

הפעלות

מהרגע שהמוסיקה של ליגת האלופות מסתיימת יש לכם 90 דקות לכבוש שער ראשון, להשיג נקודות ראשונות וניצחון ראשון במפעל אחרי שלושה הפסדים בשלושת המחזורים הראשונים. להזכירכם, בפעם האחרונה ששיחקנו במשחק הזה, ההולנדים ניצחו 0-3 משערים של סונק, דה יונג וואן דר וארט.

קוסם

המראה הצנום שלו מתעתע, אבל מתחת לחיוך המבויש מסתתרים כוחות מופלאים שמציבים אותו בראש רשימת הכובשים של מכבי ת"א באירופה. ארבע דקות בתוך המחצית השנייה יגיע רגע של קסם, ברוך דגו ישלוף משרוול המכנסיים רגל ארוכה שתקדים את ג'ון הייטינחה ושלחה את הכדור לרשת. הקשר, שיובש על הספסל בשלושת המשחקים הראשונים בקמפיין, סיים את המשחק עם צמד (ע"ע ליצן) ובסך הכל ארבעה שערים בשלושת המשחקים האחרונים של הקמפיין.

ליצן

זאת לא ביקורת, פשוט כל חגיגת יום הולדת טובה חייבת ליצן ובערב שלנו התפקיד נפל, לצערו הרב, על שוער אייאקס מארטן סטקלנבורג. בדקה ה-57 שוב הייטינחה היה במרכז העניינים, המגן החזיר את הכדור לשוער שלו שניסה להקדים את דגו ובעט כדור שפגע בגופו של הקשר וחדר לשערו. דגו רץ לחגוג עם האוהדים בשער 4 כשברקע השוער סטקלנבורג ההמום מנסה להבין איך זה קרה.

מתנפחים

מאז הניצחון על אייאקס בשלב הבתים של ליגת האלופות מכבי זכתה לשדרג את מעמדה באירופה. המועדון הכפיל את מספר ההופעות שלו באירופה, העפיל פעמיים לשלב הבתים של האירופה ליג ואפילו עשה היסטוריה כשהגיע עד לנוק אאוט בעונה האחרונה. מכבי תל אביב הפכה לקבוצה ביתית מובהקת, רשמה ניצחונות גדולים ורק השיא של ברוך דגו ומכבי תל אביב מעונת 2004/05 עדיין לא השתנה.

תודה שהשתתפתם במסיבה שלנו

לירן שטראובר, קובי מוסא, אבי סטרול, מאריסיו ג'ובאניני, סאלם אבו סיאם, משה מישאלוב, ארז מסיקה, תמיר כהן, לירן כהן, ברוך דגו ישמאל אדו, וגם ברונו הייס, ג'ון פנטסיל, אורן זיתוני.