מכבי תל אביב 'שחר' ספגה 2-1 אצל בית"ר ירושלים. מתן חוזז צימק בדקה ה-80

אחרי פגרה של שבועיים ועם המקום הראשון בטבלה חזרה היום מכבי תל אביב 'שחר' למשחקי ליגת העל לנוער עם מפגש חוץ מול בית"ר ירושלים. לאחר שבעה מחזורים הצהובים ניצבו בפסגה בלתי מנוצחים עם שישה ניצחונות ותיקו בודד, עד לאחר המשחק היום. המארחים הנחילו למכבי ת"א 'שחר' הפסד ראשון העונה, 2-1, שגם הוריד את הצהובים מהפסגה. שער בכל מחצית של בר שלום העלה את בית"ר ירושלים ליתרון כפול, מתן חוזז הצליח רק לצמק את התוצאה לקראת הסיום.

החניכים של זיו אריה שהופיעו היום בכחול החלו כמיטב המסורת עם לחץ בדקות הראשונות על שער היריב. אליאל פרץ היה הראשון לנסות את מזלו עם בעיטה מרחוק שהוסטה בדרך והכריחה את שוער בית"ר טמיר ללו להדוף בקצות האצבעות. גם שקד אזולאי שרשם הופעה ראשונה העונה ניסה מרחוק אך החטיא את המסגרת. עדיין בתוך רבע השעה הראשונה של המשחק גם מאוויס צ'יבוטה הצטרף לרשימת ההזדמנויות כאשר נהדף ע"י ללו במצב של אחד מול אחד. דווקא אז כנגד מהלך המשחק כבשו המארחים כאשר בר שלום ניצל ערבוביה ברחבה לאחר כדור קרן ובעט שטוח לפינה של חביב אוחיון. שוער מכבי ת"א 'שחר' שרשם הופעה שנייה העונה גם הציל את קבוצתו מפיגור כפול לקראת סיום המחצית כאשר עצר את אבישי כהן שהגיע מולו.

המחצית השנייה נפתחה בבליץ של שחקני מכבי ת"א שחיפשו את השוויון אך ללא הצלחה. מתן חוזז שנכנס בהפסקה פרץ משמאל ובעט ברגל ימין כדור שהחמיץ במעט את המשקוף של המארחים. מיד לאחר מכן התקפה נוספת כמעט והסתיימה בשוויון כאשר אליאל פרץ השאיר כדור ברחבה ליונתן כהן שפספס את העמוד בסנטימטרים. עשר דקות בתוך המחצית השנייה הגיע רגע המחלוקת של המשחק. מאוויס צ'יבוטה בעט כדור שנראה עובר את קו השער לפני שהורחק אך המשחק נמשך והתוצאה נשארה בעינה. המארחים אף הגדילו את היתרון בדקה ה-63 לאחר שבר שלום סיים התקפה מתפרצת עם השני שלו במשחק. הרוח כמעט וסייעה לצהובים לכבוש עם הגבהות של אופק ברזני ומתן חוזז שפגעו במשקוף אך לבסוף שחקני קבוצת הנוער השיגו רק שער מצמק אותו כבש חוזז מהנקודה הלבנה.

לאחר ההפסד הראשון העונה תחזור מכבי תל אביב 'שחר' בשבוע הבא לקרית שלום עם משחק ביתי מול הפועל באר שבע.

הרכב: חביב אוחיון, גיא אביב, שחר פיבן, שקד אזולאי, מקסים גרצ׳קין, דן גלזר, אליאל פרץ, סוהיל ארמלי, מאוויס צ׳יבוטה, רז יצחק, יונתן כהן.