תצוגה התקפית מצוינת של הצהובים העניקה להם ניצחון חוץ. יונתן כהן בלט עם רביעייה

כאשר המאבק הצמוד מול מכבי חיפה בצמרת ליגת העל לנוער מממשיך להתחמם במכבי ת"א 'שחר' יודעים כי אין מקום לטעויות. היום יצאו החניכים של זיו אריה למשחק חוץ נגד סקציה נס ציונה במסגרת המחזור העשירי של ליגת העל לנוער וסימנו וי גדול עם משחק נקי מטעויות ומלא בשערים. ארבעה כאלה בכל מחצית סידרו לצהובים את הניצחון הגבוה העונה בליגה שהעניק להם שלוש נקודות חשובות והרבה ביטחון לקראת "משחק העונה" בעוד שני מחזורים.

הצהובים שלטו במשחק מהרגע הראשון ולא נתנו ליריבתם להגיע לאיזור השער של חביב אוחיון. עשרים הדקות הראשונות התאפיינו בעיקר בחצאי מצבים של שחקני מכבי ת"א אך מהדקה ה-22 והלאה הם איפסו את הכוונת. קרן של יונתן כהן חלפה על פני שקד אזולאי והתגלגלה לרשת. חמש דקות לאחר מכן קרן נוספת הורחקה לא טוב ע"י הגנת המארחים עד לשקד אזולאי שהפעם לא נתן לכדור לחמוק ממנו והפציץ אותו פנימה. שחקני קבוצת הנוער לא עצרו שם ובדקה ה-38 נגיעה קלילה של מאוויס צ'יבוטה קבעה 0-3. דקה להפסקה מתן חוזז עם מהלך טיפוסי סובב ברגל שמאל לפינה הנגדית והוריד את הקבוצות לחדרי ההלבשה עם יתרון 0-4 צהוב.

שום כוונות להוריד את הרגל מהגז לא נראו משחקני מכבי ת"א 'שחר' בתחילת המחצית השנייה והשער החמישי לא איחר להגיע. יונתן כהן התכבד בשני שלו במשחק עם עצירת כדור על סף הרחבה וסיומת חזקה לפינה. המחליף רז יצחק התקרב מאוד עם מבצע אישי נאה אך השער השישי חיכה לדקה ה-78. המחליף עומרי הרמתי כבש את שערו הראשון במדי קבוצת הנוער לאחר מבצע הכנה מצוין של מתן חוזז שהשאיר לו כדור מצוין. דקה לאחר מכן יונתן כהן כבש את השלישי שלו ודקה לסיום הוא השלים רביעייה נדירה שהעניקה לו גם את תואר הכובש המצטיין כרגע בליגה. השער הזה גם חתם את התוצאה הסופית, 0-8 למכבי ת"א 'שחר'. בשבת הבאה תארח מכבי ת"א 'שחר' את הפועל קרית שמונה.

הרכב: חביב אוחיון, שחר פיבן, שקד אזולאי, שון גולדברג, מקסים גרצ׳קין, גבריאל קניקובסקי, סוהיל ארמלי, אליאל פרץ, מתן חוזז, מאוויס צ׳יבוטה, יונתן כהן.