מחצית שנייה מצוינת הובילה את מכבי ת"א 'שחר' לניצחון חלק בקרית שלום

שבוע לאחר ההפסד הראשון העונה שחקני מכבי תל אביב 'שחר' חיפשו את התגובה הרצויה מבחינתם, ניצחון. הפועל באר שבע שהגיעה להתארח בקרית שלום ניסתה לעמוד בין הצהובים למטרה שלהם ובמשך 45 דקות גם הצליחה. לאחר 0-0 בהפסקה שחקני מכבי ת"א 'שחר' כבשו שלושה ללא מענה מרגלי מתן חוזז (צמד) ואליאל פרץ וחזרו למסלול הניצחונות.

זיו אריה ערך ארבעה שינויים בהרכב כאשר שחקן הקבוצה הבוגרת שון גולדברג, גבריאל קניקובסקי, סתיו בן אהרון ומתן חוזז עלו ב-11. הראשון לסכן את השער היה אליאל פרץ בדקה העשרים. מאוויס צ'יבוטה השאיר כדור לפרץ על קצה הרחבה והבעיטה של הקשר סחטה הדיפה טובה משוער האורחים רז רחמים. רבע שעה מאוחר יותר רחמים נאלץ להתמודד עם קרן מפתיעה של מתן חוזז ולהדוף אותה למשקוף. מלבד ההזדמנויות הללו האורחים מבאר שבע הגבילו את כמות הסיכונים של הצהובים עד הדקה האחרונה של המחצית בה סתיו בן אהרון וגבריאל קניקובסקי היו קרובים לשער.

במחצית השנייה החניכים של זיו אריה העלו הילוך וכבר לאחר חמש דקות זכו בכדור עונשין מ-11 מטרים אותו תרגם מתן חוזז ליתרון 0-1. הצהובים המשיכו להשתחרר ולהגיע ליותר הזדמנויות כאשר אחת מהן בדקה ה-58 הסתיימה במסירה של מאוויס צ'יבוטה לאליאל פרץ שהרים את הרשת הגבוהה. דן גלזר קיבל הזדמנות לכבוש שער בכורה בקבוצת הנוער לאחר מבצע נהדר של דור גלילי אך נבלם ע"י רז רחמים שבדקה ה-75 כבר לא יכול היה למנוע את השער השלישי של מכבי. יונתן כהן שנכנס בהפסקה סידר למתן חוזז את השני שלו במשחק והשישי שלו העונה. מכבי ת"א 'שחר' מנצחת 0-3 את הפועל באר שבע ונשארת במקום השני בטבלה מאחורי מכבי חיפה שניצחה באותה התוצאה את בית"ר ירושלים.

הרכב: חביב אוחיון, שקד אזולאי, שחר פיבן, שון גולדברג, מקסים גרצ׳קין, דן גלזר, אליאל פרץ, גבריאל קניקובסקי, מתן חוזז, סתיו בן אהרון, מאוויס צ׳יבוטה.

צילום: חן סדרס