הפסד שני העונה וראשון בבית לקבוצת הנוער. יונתן כהן רק השווה זמנית בדקה ה-69

אין תזמון טוב להפסד ביתי או הפסד בכלל אבל היום שחקני מכבי ת"א 'שחר' יהיו אולי מעט מאוכזבים יותר מהרגיל. הצהובים הגיעו למשחק היום מול עירוני ק"ש לאחר ניצחון 0-8 מרשים אצל סקציה נס ציונה שהיום סיפקה הפתעה גדולה עם ניצחון חוץ על המוליכה מכבי חיפה. החניכים של זיו אריה אמנם ירדו להפסקה עם פיגור 1-0, אך עלו למחצית השנייה עם ידיעה שמהפך וניצחון יעניקו להם את הפסגה. שוויון של יונתן כהן עוד הספיק להחזיר את האמונה אך שני שערים מהירים ומפתיעים של האורחים גנזו את תכניות הצהובים וקבעו הפסד ביתי ראשון העונה למכבי ת"א 'שחר'.

לאחר עשרים דקות של גישושים ללא אירועים מיוחדים ליד שני השערים קיבלנו את המנה הראשונה של אקשן במשחק. מהלך טוב של מאוויס צ'יבוטה הסתיים בהגבהה ליונתן כהן שנגח פנימה אך הופתע לראות את הדגל של הקוון. מיד לאחר מכן האורחים קיבלו הזדמנות פז להבקיע אך חביב אוחיון עצר את אופיר טקיאר שהגיע מולו. לצערם של הצהובים טעות הגנתית לאחר כמה דקות אפשרה לאוז'וקו אוגו לכבוש ולהעלות את קרית שמונה ליתרון. החניכים של זיו אריה ירדו בפיגור למחצית אך אם הם היו צריכים זריקת מוטיבציה נוספת הם קיבלו אותה מחיפה שם מכבי חיפה הפסידה לסקציה נס ציונה.

עד אמצע המחצית השנייה תבנית המשחק מהמחצית הראשונה ושחקני מכבי התקשו להגיע להזדמנויות. בדקה ה-69 יונתן כהן קיבל את ההזדמנות מכדור נייח וניצל אותה עד תום עם בעיטה מדויקת לרשת הגבוהה. מחזור 11 ושער 11 העונה למספר 11 שגם דאג לסובב את החולצה ולהראות את מספר הכיבושים שלו עד כה. שתי דקות לאחר מכן רז יצחק המחליף הגיע להזדמנות מצוינת מול שוער האורחים אך הבעיטה השטוחה שלו התגלגלה החוצה. דווקא אז כשהמומנטום נראה הולך לצד הצהוב האורחים מק"ש הכו פעמיים. אוז'וקו אוגו שוב היה במרכז העניינים כאשר בדקה ה-77 דחק מקו השער לאחר שכדור רוחב של כארם ארשיד נהדף ע"י חביב אוחיון.

חמש דקות נוספות חלפו והחלוץ של ק"ש השלים צמד וקבע 3-1 מפתיע. מזה הצהובים כבר לא הצליחו להתאושש וספגו את ההפסד השני שלהם העונה והראשון בבית. קבוצת הנוער לא הצליחה לנצל את הפסדה המפתיע של מכבי חיפה ולעלות לפסגה ובשבת הבאה שתי המוליכות ייפגשו למשחק מסקרן בקרית שלום.

הרכב: חביב אוחיון, שחר פיבן, שקד אזולאי, שון גולדברג, סער קלדרון, דן גלזר, אליאל פרץ, גבריאל קניקובסקי, מתן חוזז, מאוויס צ'יבוטה, יונתן כהן.

צילום: חן סדרס