החודש הראשון של החורף זימן לצהובים ולנבחרת ישראל מפגשים לוהטים

03/11 מחזור 7, הפועל ת"א – מכבי ת"א

יום ב', 20:55 שידור ישיר בערוץ הראשון

העיר הלבנה נשטפת בגוונים של צהוב ואדום וכל מילה נוספת פשוט מיותרת. למשך תשעים דקות העיר תל אביב תעצור את נשימתה ותחכה לתוצאה מבלומפילד. מישהו אמר "עיר ללא הפסקה?".

09/11 מחזור 8, מכבי ת"א – מכבי נתניה

יום ראשון (20:55) שידור בערוץ הראשון

אחרי הפסקה של שנה מכבי נתניה ומכבי תל אביב חוזרות למפגש על טהרת החולצה הצהובה. החניכים של יוסי מזרחי כבר הספיקו לבקר העונה באצטדיון בלומפילד מול הפועל ת"א וחזרו את הדרך הקצרה על כביש החוף ללא הנקודות. אגב נקודות, קפטן מכבי נתניה והאיש שאחראי על הנקודות בקבוצה, ערן לוי, מעולם לא כבש לרשת מכבי ת"א.

22/11 מחזור 9, עירוני ק"ש – מכבי ת"א

יום שני (20:55) שידור בערוץ הראשון

בואו נשחק משחק קטן, קוראים לזה "משחק עונה". מטרת המשחק פשוטה, להימנע מאמירת המילים "משחק עונה". אז איך הייתם קוראים למפגש בין האלופה למוליכת הליגה? בין שתי הקבוצות שחולקות את שלוש האליפויות האחרונות? בין הקבוצה שטרם הפסידה העונה לזאת שלא מוכנה לקבל הפסד?

29/11 מחזור 10, מכבי ת"א – הפועל חיפה

יום שבת (20:00) שידור ישיר בספורט1

אם היינו חיים משבת לשבת לא היינו שורדים עד המחזור העשירי. אוהדי הקבוצה יזכו למשחק ראשון העונה ביום שבת וסטטיסטית זה עושה לנו טוב. בעונה שעברה 11 משחקים שוחקו בשבת ובעשרה מתוכם הקבוצה ניצחה. בין העשרה נמצא גם ניצחון החוץ מול הפועל חיפה שקטע רצף של שני משחקים ללא ניצחון. אגב, בסיבוב השני אירחו הצהובים את הפועל חיפה ביום ראשון והסתפקו בנקודה בלבד.

אירועים נוספים החודש:

05/11 יום ד', יום פתוח לאוהדים. להרשמה עד לתאריך 03/11 לחצו כאן

09/11 יום הולדת לנוסא איגיבור

16/11 יום א', נבחרת ישראל עם 6 נקודות בשני משחקים תארח את נבחרת בוסניה

16/11 יום הולדת לאיתן טיבי