קבוצות מחלקת הנוער חוזרות למעגל המשחקים בשבת הקרובה עם משחקי ליגה וגביע

לאחר שלושה שבועות בהם רוב הקבוצות מחלקת הנוער של המועדון היו בפגרה הן חוזרות לשחק בשבת. קבוצת הנוער תנסה לשמור על הפסגה כאשר תצא למשחק חוץ קשה מול בית"ר ירושלים. המשחק המרכזי של המחזור השמיני בליגת העל לנוער ישודר בערוץ ספורט 5 ויחל בשעה 12:00 במתחם בית וגן בירושלים. מכבי תל אביב 'שחר' תעלה לירושלים מהמקום הראשון עם שישה ניצחונות משבעת המחזורים הראשונים כאשר יריבתה מדורגת במקום העשירי.

קבוצת נערים א', היחידה שלא הייתה בפגרה במהלך השבועות האחרונים תהיה חופשית בשבת הזו כמו גם קבוצת נערים ב'. כל שאר קבוצות המחלקה ייטלו חלק במשחקי גביע המדינה. קבוצת נערים ג', מכבי תל אביב 'אלדד', תארח במגרש הסינטטי בקרית שלום (10:30) את מכבי ברקאי בסיבוב השני של גביע המדינה לנערים ג'. קבוצת נערים ג'2 תנסה גם היא לעבור את אותו סיבוב כאשר תתארח (12:30, טוברוק) אצל הפועל רמת גן.

קבוצת ילדים א' צפון, מכבי תל אביב 'שלמה', תחל את משחקיה בגביע המדינה עם מפגש חוץ בסיבוב הראשון מול הפועל מרמורק (10:30, מרמורק). גם לשחקני ילדים א' דרום יחכה משחק חוץ בסיבוב הראשון כאשר הם יתארחו אצל הפועל בת ים (16:30, האצטדיון בבת ים). הקבוצה האחרונה של המחלקה שתשחק בשבת הקרובה היא קבוצת ילדים ב' צפון שתתארח ביום ראשון הקרוב (18:30, יבנה) אצל מכבי יבנה במסגרת הסיבוב הראשון של גביע המדינה לילדים ב'.