שבת של גביע לקבוצות מחלקת הנוער עברה בהצלחה עם מעברים לשלב הבא

מלבד קבוצת הנוער ששיחקה אתמול משחק ליגה כל שאר קבוצות המחלקה נטלו חלק במשחקי גביע המדינה. מכבי תל אביב 'אלדד', קבוצת נערים ג' של המועדון עברה בצורה חלקה את הסיבוב השני בגביע המדינה לנערים ג' עם ניצחון 1-6 ביתי על מכבי ברקאי. אדיר חרדון וטל דאון כבשו צמד כל אחד, עמית מורדכייב ורותם זיו הוסיפו. קבוצת נערים ג'2 של המועדון סימנה גם היא וי על אותו סיבוב עם ניצחון חוץ 0-5 על הפועל רמת גן.

ביחד עם קבוצות נערים ג' גם קבוצות הילדים של מכבי תל אביב עברו אתמול שלב בגביע המדינה. לקבוצות הילדים היה זה סיבוב ראשון בגביע ולקבוצת ילדים א' דרום היה זה ניצחון 0-5 על הפועל בת ים שהעלה אותה לסיבוב השני. גיל בן שלוש כבש שלושער עבור החניכים של אורי דוד כאשר טל יגודייב וטשאגר דן השלימו את התוצאה הסופית. מי שתצטרף לילדים א' דרום בסיבוב השני היא קבוצת ילדים א' צפון של המועדון שגברה 0-8 על הפועל מרמורק.

יונתן איזן, דן לוגסי ואופיר סחייק כבשו צמדים, אסף הרשקו וירין בזר השלימו את מכסת השערים. קבוצת ילדים ב' צפון תשלים את משחקי גביע המדינה של קבוצות המחלקה כאשר תתארח היום בערב אצל מכבי יבנה. בשבת הקרובה יחזרו כל קבוצות מחלקת הנוער למעגל המשחקים בליגות השונות.