שבת גדושה בקרית שלום עם משחק קבוצת הנוער ושלוש מקבוצות הנערים

אחרי שספגה הפסד ראשון העונה קבוצת הנוער של המועדון תנסה לחזור למסלול הניצחונות במשחק ביתי מול הפועל באר שבע (קרית שלום, 11:30). החניכים של זיו אריה השיגו עד כה 19 נקודות מ-24 אפשריות עד כה אך מגיעים למשחק הקרוב מהמקום השני לאחר שמכבי חיפה השתלטה על הפסגה. ביחד עם קבוצת הנוער שלוש קבוצות נערים יארחו את משחקיהן בשבת גם כן בקרית שלום. קבוצת נערים א', מכבי ת"א 'עודד' שמובילה את הטבלה תקבל את פניה של הפועל קרית שמונה במגרש הסינטטי (10:20).

קבוצת נערים נוספת שמובילה את הטבלה שלה היא קבוצת נערים ב' של המועדון שתנסה לשמור על המאזן המושלם מול מ.ס אשדוד, גם כן במגרש הסינטטי (08:30). מכבי ת"א 'אלדד', קבוצת נערים ג' של המועדון תהיה הבאה בתור לשחק על אותו מגרש כאשר תארח את עירוני מודיעין ב-12:00. קבוצת הנערים היחידה שלא תארח בשבת הקרובה היא קבוצת נערים ג'2 שתצא למשחק חוץ מול מכבי הרצליה (10:45).

רוב קבוצות הילדים של המועדון שמשחקות את המחזור השלישי שלהן יצאו למשחקי חוץ בשבת. ילדים א' צפון יצפינו עד טירת הכרמל למשחק חוץ מול מ.ס נשר (14:30). קבוצות ילדים א' דרום (08:45) וילדים ב' צפון (09:00) יתארחו במתחם ה'סופרלנד' אצל המקבילות מהפועל ראשון לציון. קבוצת ילדים ב' דרום תחתום את משחקי השבת עם מפגש ביתי מול סקציה נס ציונה (קרית שלום סינטטי, 13:45).