ניצחונות לכל קבוצות הנערים עמדו במוקד שבת מוצלחת נוספת למחלקת הנוער

מלבד משחקה של קבוצת הנוער נערכה אתמול שבת משחקים מלאה של כל קבוצות המחלקה. למכבי תל אביב 'עודד', קבוצת נערים א' של המחלקה חיכה בקרית שלום משחק לא קל מול יריבה שהפתיעה אותה, במיוחד במחצית הראשונה. החניכים של אליעזר בן אהרון דווקא פתחו בסערה עם שער בדקה הראשונה של אלמוג אילון. האורחים מצידם לא נבהלו והשלימו מהפך מהיר עם שערים בדקות 15 ו-17 ושמרו על היתרון גם עם הירידה להפסקה. עם תחילת המחצית השנייה המטוטלת עברה לצד הצהוב עם שער שוויון של עומר לקאו (43) ושער של שי גולן (49) שהעלה את מכבי ת"א 'עודד' ליתרון 2-3.

מזה האורחים מקרית שמונה כבר לא חזרו ושער נוסף לקראת הסיום של איתמר שבירו קבע את התוצאה הסופית על 2-4 צהוב. שחקני נערים א' שמרו בעקבות הניצחון על המקום הראשון עם שבעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו לאחר תשעה מחזורים. קבוצה נוספת שתופסת את הבכורה בליגה שלה היא מכבי תל אביב 'אלי פוקס'. קבוצת נערים ב' שמרה על מאזן מושלם גם לאחר המחזור השמיני כאשר גברה בקרית שלום 0-7 על מ.ס אשדוד. דסלין בלאצ'או ונתנאל פרץ (צמד כל אחד), רום וסרמן, גיא דהן ורון זמיר היו עם השערים לזכות הקבוצה של שלומי מיטלקה ולאון אסרף.

במשחק נוסף שנערך בקרית שלום גברה מכבי תל אביב 'אלדד' 0-3 על עירוני מודיעין ושמרה גם היא על המקום הראשון שלה. קבוצת נערים ג' של המועדון פתחה את המשחק טוב עם שערים מוקדמים של עמית מורדכייב ורז הדר והשלימה עם שער בתוספת הזמן של גל פורת. ניצחון 0-3 היה גם לקבוצת נערים ג'2 שגברה בחוץ על מכבי הרצליה. לאחר מחצית ראשונה מאופסת החניכים של ארז בלפר כבשו מרגלי עמית גלזר, ים בן יהודה ואייל חן ברבע השעה הראשונה של המחצית השנייה ועלו למקום השני בטבלה.

קבוצת ילדים א' דרום השלימה שלושה ניצחונות משלושת המחזורים הראשונים עם 0-2 בחוץ על הפועל ראשון לציון. עידו שחר וטל יגודייב כבשו את השערים לזכות הקבוצה של אורי דוד ואביב ריין. קבוצת ילדים א' צפון המשיכה את השבת המצוינת של קבוצות המחלקה עם ניצחון חוץ 1-4 על מ.ס נשר. יונתן איזן (צמד), דן לוגסי ואסף הרשקו כבשו. קבוצת ילדים ב' דרום סיימה בתיקו 1-1 ביתי נגד סקציה נס ציונה וקבוצת ילדים ב' צפון היא היחידה שירדה מנוצחת בשבת המשחקים הזו עם הפסד 4-1 להפועל ראשון לציון.