דצמבר סידר לצהובים חודש אינטנסיבי של משחקים גם בליגה וגם בגביע הטוטו

03/12 מחזור 11, בני סכנין – מכבי ת"א

יום ד' (20:55) שידור בערוץ הראשון

שלושה ימים בתוך חודש דצמבר, מכבי תל אביב תתארח באצטדיון הטוטו בעכו כאורחת של בני סכנין. כנגד המארחת עמד עונש רדיוס על תנאי שהפך ל"בפועל" בעקבות התפרעות אוהדיה בשבוע שעבר. גם בעונה שעבר בני סכנין ריצתה עונש רדיוס מול מכבי תל אביב בנתניה וכבר עכשיו אנחנו חותמים על תוצאה זהה.

08/12 מחזור 12, מכבי ת"א – בית"ר ירושלים

יום ב' (20:55) שידור בערוץ הראשון

מלכת התיקו של הליגה סובלת ממאניה דיפרסיה העונה. מצד אחד היא לא הפסידה למוליכה עירוני קרית שמונה, הפועל ב"ש, מכבי חיפה והפועל תל אביב. מצד שני ספגה הפסד ביתי דרמטי בתוספת הזמן להפועל חיפה וסיימה בתיקו מול קבוצות שמדורגות מתחתיה כמו מ.ס. אשדוד, הפועל עכו ומכבי נתניה. בעונה שעבר המשחק הועתק לנתניה בגלל עונש רדיוס והעונה המשחק ישוחק ב'סמי עופר'. בכל אופן, גם הפעם אנחנו חותמים על תוצאה זהה.

14/12 מחזור 13, הפועל פ"ת – מכבי ת"א

יום א' (20:55) שידור בערוץ הראשון

האלופה תסיים את הסיבוב הראשון של הליגה באותו מגרש בו היא פתחה את העונה. הפועל פ"ת חזרה לליגת העל אחרי שנתיים בליגת המשנה וכבר הספיקה להיפגש עם הצהובים פעמיים העונה במסגרת רבע גמר גביע הטוטו. משחק הליגה האחרון בין הקבוצות התקיים בדיוק שלוש שנים אחורה, אז זה היה ברק יצחקי שכבש את השער היחיד במשחק ועם קצת מזל אולי נראה אותו סוגר מעגל מול אותה הפועל פ"ת.

17/12 חצי גמר גביע הטוטו, מכבי ת"א – הפועל חיפה

יום רביעי, שידור ישיר ספורט5+Live

לפני שנתיים זאת היתה אותה הפועל חיפה שהדיחה את מכבי תל אביב כבר בשלב רבע הגמר. העונה הצהובים ירצו לגמול על אותה הדחה ואולי לזכות בהמשך בתואר השלישי בחשיבותו אחרי שש שנים. במשחק המקביל יפגשו מכבי חיפה ומ.ס. אשדוד.

20/12 מחזור 14, מכבי ת"א – מכבי פ"ת

מועד המשחק טרם נקבע

הסיבוב השני ייצא לדרך עם מפגש ביתי מול מכבי פ"ת באצטדיון העירוני בנתניה. בסיבוב הראשון הצהובים ניצחו 0-3 אבל מאז החניכים של בן שמעון הספיקו להתאושש ולתפוס מקום בחלק העליון של הטבלה. מצד שני, מכבי פ"ת מעולם לא ניצחה באצטדיון החדש בנתניה שהפך, בעל כורחה, לאצטדיון הביתי של מכבי תל אביב.

27/12 מחזור 15, הפועל רעננה – מכבי ת"א

מועד המשחק טרם נקבע

שבוע אחרי המשחק ה"ביתי" מול מכבי פתח תקווה, הצהובים יחזרו לאצטדיון העירוני בנתניה הפעם כאורחים של הפועל רעננה. בעונה שעברה משחק החוץ בנתניה הסתיים עם ניצחון 0-2, בדיוק כמו במפגש הראשון העונה בין הקבוצות. בכלל, הקבוצות נפגשו בליגה חמש פעמים ובכולם הצהובים ניצחו, אז למה לשנות דבר טוב?

אירועים נוספים החודש:

08/12 יום הולדת לשרן ייני

31/12 גמר גביע הטוטו

הגרלת סיבוב ח' בגביע המדינה