גם האתר הרשמי עלה על כחול לבן עם כמה עובדות לקראת המשחק

המפגשים היחידים בין הנבחרות הגיעו במסגרת קמפיין מוקדמות גביע העולם ביפן וקוריאה 2002. נבחרת ישראל, תחת המאמן הדני ריצ'ארד נילסן, גברה על הבוסנים בתוצאה 1-3 במשחק הראשון שנערך באצטדיון רמת גן ונפרדה בתיקו 0-0 במשחק שנערך בסראייבו.

נבחרת בוסניה תחת המאמן המקומי סאפט סוסיץ' נעצרה רק בפלייאוף של מוקדמות אליפות אירופה 2012 מול פורטוגל. את מוקדמות גביע העולם האחרון הבוסנים סיימו עם המקום הראשון בבית כשבמאזנם שמונה ניצחונות, תיקו אחד והפסד בודד. בגביע העולם זה הלך קצת פחות טוב, החבורה של סוסיץ' הפסידה לארגנטינה וניגריה בשני המשחקים הראשונים, אך השיגה ניצחון ראשון בתחרות מול איראן במחזור הסיום.

בשלושת המשחקים הראשונים בקמפיין הבוסנים כבשו שני שערים בלבד מרגליהם של איבישביץ' ודז'קו. שניהם לא הגיעו עם הנבחרת לישראל כתוצאה מפציעות.

שופט המשחק הערב, הספרדי אנטוניו מטאו לאהוז, פסק 8 פנדלים ב- 36 משחקים בינלאומיים בהם שפט. כל השמונה היו לזכות הקבוצה הביתית ואף לא אחד לזכות הקבוצה האורחת. אגב, בכל אותם 36 משחקים הוא שלף כרטיס אדום בודד לחובת הקבוצת המארחת.

עשרה משחקים הפגישו בין מועדונים מישראל למועדונים מבוסניה והמאזן נוטה בצורה מובהקת לטובת הישראליות. שמונה ניצחונות, תיקו אחד והפסד בודד של מכבי חיפה מול בוראק באנייה היו מנת חלקן של הקבוצות משתי המדינות. מכבי תל אביב רשומה על צמד ניצחונות מול ז'לזניצאר הבוסנית במסגרת מוקדמות האירופה ליג.

השחקן המוכר ביותר לאוהדי מכבי תל אביב הוא הקשר האריס מדוניאנין ששיחק במועדון למשך שתי עונות. מדוניאנין שותף בכל שלושת המשחקים של בוסניה בקמפיין הנוכחי, איים על השער פעם אחת בכל אחד מהמשחקים, ביצע עבירה אחת וספג עבירה אחת.

השוער אסמיר בגוביץ' כבר זכה לנצח בישראל, כששיחק במדי סטוק סיטי האנגלית מול מכבי תל אביב בשלב הבתים של האירופה ליג לפני שלוש עונות. בנבחרת הוא זכה לאפודת השוער הראשון רק בקמפיין המוקדמות למונדיאל בברזיל ושמר על שער נקי בארבעה משחקים.

גם הקשר אדין וישצ'ה כבר הספיק לשחק מול מכבי תל אביב באותה עונה כשנכנס כמחליף במדי ז'לזניצאר במסגרת מוקדמות האירופה ליג. מיד אחרי שהבוסנים הודחו מהמפעל  וישצ'ה עבר לליגה הטורקית ולא מזמן החל את עונתו הרביעית.

בסגל הנוכחי של בוסניה יש שלושה שחקנים בלבד שמשחקים בליגה המקומית ובמאזנם הכולל שתי הופעות בנבחרת. בנבחרת ישראל רק שלושה שחקנים שמשחקים מחוץ לליגת העל וצפויים לפתוח במשחק על פי ההערכות המוקדמות. שניים מהשלושה, טל בן חיים וביברס נאתכו, הם שיאני ההופעות בסגל הקיים.

חמישה נציגים של מכבי תל אביב צפויים ליטול חלק במשחק הערב. במשחק הביתי מול פורטוגל, במסגרת הקמפיין האחרון, שותפו לא פחות משישה נציגים ועוד שניים נמנו על הסגל אך לא זכו לדקות.