הקשר כיכב בניצחון הגדול של הנבחרת על בוסניה באצטדיון "סמי עופר"

נבחרת ישראל עם חמישה נציגי מכבי בהרכב רשמה אמש ניצחון חלק וחשוב, 0-3 על נבחרת בוסניה. עם שני ניצחונות משני המשחקים הראשונים במוקדמות יורו 2016 אירחה הנבחרת של אלי גוטמן את הבוסנים בתקווה לשמור על מאזן מושלם. איתן טיבי, עומרי בן הרוש, שרן ייני, ערן זהבי וטל בן חיים פתחו בהרכב ועזרו לנבחרת להשלים את המשימה בסטייל. מול שחקני מכבי ת"א עמד מנגד אקס הצהובים, האריס מדוניאנין שיכול היה להעלות את נבחרתו ליתרון בחצי שעה ראשונה מלאת אירועים. טל בן חיים עוד הספיק למצוא פעמיים את הקורה של הבוסנים לפני שחברו לקבוצה ולנבחרת, ערן זהבי, נכנס לפעולה.

הקשר בישל בדקה ה-36 לגילי ורמוט את השער הראשון של הנבחרת שהקפיץ את 30 אלף האוהדים באצטדיון "סמי עופר". דקה לפני ההפסקה מסירה נוספת של זהבי הפכה לשער כחול לבן כאשר דמארי הכפיל את יתרון ישראל. שלוש דקות לאחר ההפסקה הצרה הבוסנית גדלה עוד יותר לאחר שייני השאיר את דמארי במצב כיבוש מצוין לפני ששונייץ' הכשיל אותו וראה אדום. עשרים דקות לסיום זהבי קיבל כדור מדמארי ומול בגוביץ' כבש את השלישי של ישראל במשחק והשלישי שלו במדי הנבחרת.

זהבי השלים 90 דקות במשחק כמו שרן ייני, איתן טיבי וטל בן חיים. עומרי בן הרוש הוחלף בדקה ה-78. לאחר שלושה משחקים נבחרת ישראל מובילה את בית 2 של מוקדמות יורו 2016 עם תשע נקודות כאשר במקום השני נמצאת ווילס לה ארבעה משחקים עם שמונה נקודות. המשחקים הבאים של נבחרת ישראל ייערכו בחודש מרץ עם שני מפגשים ביתיים נגד ווילס (28.3, "סמי עופר") ובלגיה (31.3, "טדי").

דו"ח מצב אחרי שלושה משחקים

איתן טיבי – 270 דקות

טל בן חיים – 253 דקות, שער ושני בישולים

ערן זהבי – 250 דקות, שער ושלושה בישולים

שרן ייני – 180 דקות

עומרי בן הרוש – 168 דקות