מכבי קיימה מסיבת עיתונאים לפני הדרבי, ייני: "צריכים להיות מוכנים".

מכבי תל אביב משלימה את ההכנות למשחק החוץ נגד הפועל תל אביב שייערך בבלומפילד מחר ב 20:55. אוהדי הקבוצה מתבקשים להקדים את הגעתם לאצטדיון לאור העובדה שצפויים עומסים ובדיקות קפדניות בכניסה למגרש. גורמי האבטחה ביקשו להדגיש כי אין להגיע למתחם האצטדיון ללא כרטיס, אוהד שייכנס ליציע שאינו מיועד לו יוצא מהמגרש וכספו לא יוחזר.

לפני האימון המסכם ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים בה התייחס המאמן פאקו אייסטאראן לפציעות השחקנים בשבועות האחרונים: "היו לנו שלושה או ארבעה שבועות בלי אימון בסגל מלא, השבוע היה אימון מלא וזו הרגשה טובה".

לגבי ההכנה למשחק אמר: " אשחק עם 11 שחקנים אבל אני צריך להחליט מי. ההכנה לא שונה כי זה עוד משחק ועוד 3 נקודות שנרצה לאסוף. ההופעה האחרונה שלנו לא משנה כי כולם מוכנים להלחם יותר. יש לשחקנים מספיק נסיון כדי להבין שהלחץ נועד לשפר את ההופעה ואם נבין את זה נשחק טוב יותר ונשיג את התוצאה.

https://www.youtube.com/watch?v=vfcaiXUXzCA&feature=youtu.be

לגבי התוצאה במשחק אמר: "אתמול סלטה ויגו ניצחה בברצלונה אז אי אפשר לדעת כלום כי במשחק אחד הכל אפשרי. אני מקווה שכל העונה נהיה טובים יותר מהם אבל במשחק אחד הכל אפשרי".

לגבי תחושות השחקנים אמר: "השחקנים מאוד מפוקסים בכל אימון ואני תמיד בבעיה כדי לבחור את הסגל למשחק ואת ההרכב הפותח כי לרוב השחקנים מגיע להיות בסגל ולהרבה מהם בהרכב. האימונים ברמה גבוהה, אם היה לנו שופט היינו יכולים לקיים משחקים פנימיים ברמה גבוהה. אנחנו לא משנים את התוכנית לפי היריבה".

כשהתבקש להתייחס להרכב אמר: "כשמציגים הופעה טובה אתה מנסה לדבוק באותם שחקנים, אך המטרה שלי היא שמי שלא ישחק תמיד יופיע באותה רמה. אני מקווה שכל מי שישחק יוכל לשמור על הרמה כי הסגל כולו צריך להופיע באותה רמה".

גם הקפטן שרן ייני התייחס למשחק ואמר: "דרבי זה תמיד משחק מעניין ויש הרבה יוקרה סביב המשחק לשתי הקבוצות, שתיהן באות לנצח ולהציג משחק טוב כי אין חוקים למשחק כזה".

לגבי סגנון המשחק של מכבי אמר: "לנו יש סגנון משחק שנרצה לשחק אותו ונרצה להמשיך ולפתח אותו, נרצה לשדרג את עצמנו מהבחינה הזו. הפועל יבואו מאוד רעבים לנצח ואנחנו צריכים להיות מוכנים".

לגבי משחק ההגנה אמר: "אנחנו לוקחים הרבה סיכונים בתור קבוצה, היו גולים שחטפנו בגלל משחק טוב של היריבה או בגלל טעויות שלנו. יש לנו בטחון בכל משחק ההגנה של כל הקבוצה. השאיפה של כל קבוצה זה לא לספוג ולהבקיע הרבה, אנחנו כועסים על כל גול שמקבלים ולא רוצים לספוג בכלל".

לגבי התחושות לפני המשחק אמר: "התחושה שלנו זהה בכל משחק, אין לנו הכנה מיוחדת וזה מראה שהכנה לכל משחק היא זהה. אף אחד לא מרגיש בטוח בהרכב, יש שחקנים טובים בכל תפקיד ואז כולם מעלים את הרמה שלהם וצריכים להוכיח בכל אימון. כל אחד יהיה מאוכזב אם הוא לא ישחק אבל כל פעם זה משתנה וזה עושה טוב להופעה שלנו. גם אם יש תחרות על ההרכב העונה רק התחילה, בסוף העונה מי שלא שיחק הרבה אולי יקבל יותר דקות בהמשך. הקבוצה בריאה, כולם נאבקים ויש תחרות תוך כדי שמכבדים אחד את השני".