מנכ"ל המועדון מרטין ביין התייחס לארועי הדרבי התל אביבי שהופסק הערב בעקבות פריצת האוהדים למגרש: "זו לא הדרך בה רצינו לראות משחק מסתיים. אני מאוד מאוכזב ממה שראינו אבל חושב שהשופט והמשטרה קיבלו את ההחלטה הנכונה ואנחנו תומכים בה, כמו גם הפועל ת"א. הגענו כקבוצת חוץ וציפינו שהאבטחה תהיה מלאה ושבטיחות השחקנים שלנו תיאכף במלואה, לצערי האבטחה נפרצה וראינו ארועים שסיימו את המשחק. הדבר החשוב כרגע הוא שהאוהדים שלנו יגיעו בבטחה לביתם, המועדון יעקוב אחרי הארועים, ינתח אותם ויגיב בהתאם. אנחנו מאוד מאוכזבים להיות חלק ממשחק כזה".

"כמובן שהיום אנחנו מאוד מאוכזבים שמכבי תל אביב הייתה מעורבת בדרבי שהופסק. המועדון הזה לא יסבול התנהגות לא חברתית, לא יסבול אלימות וכמובן אנחנו לא יכולים לקבל ששחקן של מכבי מותקף בשדה המשחק. כל מי שיצפה בוידאו יראה שזהבי היה תחת לחץ עצום. פשוט אי אפשר לקבל שהתנהגות כזו קיימת בכדורגל והמועדון בהחלט יפעל בכל הקשור לבטיחות שחקנינו. לכדורגל הישראלי זה מאוד מאכזב כי זהו המשחק הבולט בלוח השנה של הכדורגל. אף אחד לא אוהב לראות מראות כאלו בשום מקום בעולם".

https://www.youtube.com/watch?v=iHvRXbmi4uY&feature=youtu.be

"זהבי חגג כמו שהרבה שחקנים חוגגים ברחבי העולם כשהם מבקיעים, במיוחד במשחקי דרבי. לא משנה איזו חגיגה נעשית זה לא מאפשר לאף אחד להיכנס לשדה המשחק ולבצע מעשה של אלימות כלפי מישהו בספורט בין אם זה בכדורגל או בענף אחר. הבטיחות של האוהדים נאכפה הלילה בהחלטה שנעשתה. השופט והמשטרה החליטו שצריך להפסיק את המשחק, אנחנו והפועל תל אביב תמכנו בכך באופן מלא. אני רק מקווה שהאוהדים שלנו הלכו הביתה בידיעה שמכבי תל אביב מאוד מאוכזבת כמו שגם הם מאוכזבים שלא הצלחנו לסיים את הדרבי הזה בדרך שהיה צריך לסיים אותו".

"אני עוזב הלילה מאוד מאוכזב אך גם מאוד מודאג שבאנו לכאן כקבוצת החוץ ושחקן של מכבי תל אביב הותקף. אסור שדבר כזה יקרה וכמובן שיהיו לכך השלכות עליהן נגיב בהתאם".