קבוצות הנערים רשמו ניצחונות צמודים, קבוצות ילדים ב' התמודדו ברדבי פנימי

נערים א' יצאו למשחק חוץ מול מ.ס אשדוד במסגרת המחזור השישי של ליגת נערים א' על וחזרו עם שלוש נקודות שהשאירו אותם בצמרת הגבוהה. קל זה לא היה לשחקני מכבי תל אביב 'עודד' למרות פער גדול בין הקבוצות בטבלה. המארחים היו אלה שעלו ליתרון ראשון בפתיחת המחצית השנייה, יתרון שהחזיק מעמד עד הדקה ה-64 והשוויון של עופרי משטא. המהפך הושלם עם שער בכורה העונה לאיתמר שבירו שהעניק לחניכיו של אליעזר בן אהרון שלוש נקודות קשות וחשובות.

גם לקבוצת נערים ב' של מכבי תל אביב חיכה משחק חוץ לא קל בשבת וגם הם הצליחו להשיג את שלוש הנקודות. שחקני מכבי תל אביב 'אלי פוקס' גברו 0-1 על סקציה נס ציונה ושמרו על מאזן מושלם לאחר שבעה מחזורים. פרינס תומס כבש את השער היחיד בדקה ה-43. מכבי תל אביב 'אלדד' היא הקבוצה השלישית של המחלקה שיצאה בשבת הזו למשחק חוץ בדרום וחזרה עם ניצחון דחוק. החניכים של אייל צחי עשו זאת באופן דרמטי מאוד לאחר שראו את היתרון של טל דאון בדקה ה-54 נמחק בתוספת הזמן. למזלם של הצהובים נשאר להם עוד זמן להשיג את השער הניצחון הדרמטי באדיבותו של בר לוי.

נערים ג'2 נמנעו מדרמות ומתחים וגברו בקרית שלום 1-5 על הפועל פתח תקווה. כוכב המשחק היה אייל חן שכבש רביעייה כאשר ים בן יהודה הוסיף את החמישי. ילדים א' דרום רשמו גם הם ניצחון ביתי בקרית שלום עם 0-3 על הפועל קרית אונו. גיל בן שלוש, טשאגר דגו ורוי בנבניסטי כבשו לזכות החניכים של אורי דוד. קבוצת ילדים א' צפון ספגה הפסד חוץ 3-1 לבית"ר טוברוק כאשר יונתן איזן הצליח רק לצמק לזכות הצהובים. בליגת ילדים ב' מרכז התמודדו שתי קבוצות מכבי תל אביב, צפון ודרום לדרבי פנימי של המחלקה בסיומו קבוצת ילדים ב' דרום רשמה ניצחון 2-5.