קשר הקבוצה הגיב לקריאות הגזעניות שנקראו לעברו בסיום המשחק

הקשר הניגרי נוסא איגיבור התייחס בסיום בסיום המשחק מול בית"ר ירושלים לקריאות של מיעוט אוהדים לעברו: "ראשית, אני לא יודע אם אלו האוהדים של מכבי כי אני לא מאמין, הקהל של מכבי הוא קהל מצוין. מדובר בקומץ קטן מאד, מזערי, ראיתי חמישה או שישה אוהדים. על זה אנחנו מדברים כל הזמן, אנחנו צריכים להרחיק את הגזענות מהכדורגל. בשבילי אלו היו הטרדות על רקע גזעני, כי הם צעקו שחור וסימנו עם האצבעות והדרך שבה הגבתי היא הדרך המתאימה ביותר להגיב לאותם אנשים. שוב, אני לא יודע אם אלו האוהדים של מכבי, כי הקהל שלנו הוא קהל מצוין, אני לא מכיר את אותם אנשים, אבל ללא ספק הם זכו למה שהגיע להם".

https://www.youtube.com/watch?v=PvZLLaodmn0&feature=youtu.be

איגיבור המשיך: "ברור שנפגעתי באופן אישי, מה נראה לכם. למה הם עושים את זה דווקא לי? למה לא לשאר השחקנים בקבוצה? אני מרגיש שהם מגיבים כך רק בגלל שאני שחור. כשקרה לי מקרה דומה בבטיס, המועדון איתר את אותם אוהדים וקנס אותם, כי זה פשוט אסור בכדורגל. אני לא יודע איך אני אגיב בעתיד אם אתקל במקרה דומה, זה הכדורגל, יש הרבה אדרנלין. עלינו למגרש ונתנו את המקסימום שלנו, גם ברצלונה מפסידה משחקים, אז אם אתם קוראים לעצמיכם אוהדים אתם צריכים לעודד גם בהפסדים".

הקשר התייחס בסיום גם לביקורת המקצועית כלפיו: "לא אכפת לי מה אנשים חושבים, אם המאמן מרוצה ממני, אם המנהל הספורטיבי מרוצה ממני, אם האנשים שהביאו אותי לפה מרוצים ממני, זה מה שחשוב. אני לא ארד למגרש ואהרוג את עצמי, אני עושה מה שהמאמן מבקש ממני ובשבילי המאמן והאנשים שהביאו אותי מרוצים. אני אעלה בכל משחק ואתן את המיטב. זה לא סיטואציה קשה לי כי אני חזק מנטאלית".