קרלוס גארסיה דיבר לאתר הרשמי לאחר התיקו אמש: "צריכים להיות חכמים יותר בהחזקת הכדור"

הבלם הספרדי שהשלים תשעים דקות במשחק התיקו מול בית"ר ירושלים בסמי עופר התייחס בסיום המשחק לתוצאה: "התחושה לא טובה, שיחקנו טוב ושלושת הנקודות היו בידיים שלנו אבל איבדנו שתי נקודות חשובות במשחק ביתי חשוב, זה קשה אבל אנחנו צריכים להמשיך לעבוד.

https://www.youtube.com/watch?v=-sNAEzR2T3E&feature=youtu.be

לגבי הסיבות לאבדן הנקודות אמר קרלוס: "אין לזה קשר למספר המשחקים ברצף, לבית"ר היה הרבה רעב להבקיע, והיינו צריכים להיות חכמים יותר בהחזקת הכדור, לא תמיד צריך למהר להבקיע את השער השני כי לפעמים צריך לשמור על הכדור על הקרקע ולתת לזמן להסתיים. הרבה קבוצות עושות את זה נגדנו אז אנחנו גם צריכים לדעת לעשות את זה".

על התחושה לשחק באצטדיון "סמי עופר" אמר הבלם: "אני מרגיש מאוד טוב על תמיכת האוהדים שלנו שבאו עד חיפה באמצע השבוע ואנחנו מעריכים מאוד את התמיכה שלהם, האווירה היתה מדהימה והאצטדיון מדהים, זה דבר מעולה בשביל המדינה. חבל שהדשא לא היה מאוד טוב, צריך לשפר את זה כי קצת קשה לשחק עליו אבל מלבד זה היה מדהים לקבל את התמיכה הזו והאווירה הזו.

קרלוס הוסיף לקראת המשחק בשבת הקרובה (אצטדיון המושבה, 17:15) מול הפועל פ"ת: "יהיה משחק קשה, אנחנו מכירים אותם מגביע הטוטו אבל עכשיו זה סיפור שונה. אנחנו ננסה לנצח את המשחק ולזכות בשלושת הנקודות".