טל בן חיים וברק לוי התראיינו לאתר הרשמי. לוי: "טיבי וגארסיה הבלמים הכי טובים איתם שיחקתי"

כובש הצמד טל בן חיים אמר לאתר הרשמי בסיום המשחק: "כיף לפתוח סיבוב עם ניצחון נגד קבוצה טובה שהרמה שלה היא מעבר לרמה הממוצעת בליגה, היא היתה מכשול לא קטן ואני שמח שעברנו אותו".

https://www.youtube.com/watch?v=_HnnNiYmhbY&feature=youtu.be

לגבי הפתיחה שלו במחצית השניה (שני שערים תוך תשע דקות) אמר: "פאקו לא אמר לי משהו מיוחד במחצית, הוא היה מרוצה ממה שראה במחצית הראשונה ואני שמח שגמרנו את המשחק מהר. אני כבר לא עוקב אם זה משחק בית או חוץ עם כל הרדיוסים, אני מרכגיש בכל משחק במכבי כאילו זה משחק בית למרות שאת בלומפילד אי אפשר לפספס. תודה רבה לקהל שהגיע ותמך בנו".

ברק לוי אמר בסיום המשחק: "ההרגשה הכי כיפית היא לנצח, בשביל זה אני עובד כל השבוע ואני חושב שעשינו את זה טוב למרות שלא היתה להגנה הרבה עבודה. אני תמיד מעדיף שיש להגנה פחות עבודה אבל אם יש עבודה התפקיד שלי הוא להציל את הקבוצה. התיאום עם ההגנה משתפר מאימון לאימון, יש לנו ביטחון ביחד, אנחנו משחקים עם טיבי וגארסיה כבר שלוש שנים ואני חושב שהם הבלמים הכי טובים איתם שיחקתי".
לגבי סיכום הסיבוב הראשון אמר: "אני חושב שנתנו סיבוב ראשון טוב מאוד ואנחנו צריכים להמשיך כמו ששיחקנו היום ואז נוכל להגיע רחוק".
לגבי תמיכת הקהל אמר: "האוהדים שלנו הם הכי טובים בארץ ואין דברים כאלו, בקרוב גם נחזור לבלומפילד ולאוירה הביתית המטורפת שם".
בסיום המשחק נפרדו השחקנים והצוות המקצועי מהפיזיוטרפיסט עמית צלח שעוזב לשוויץ, לגביו אמר לוי: "נפרדנו בסיום המשחק מעמית צלח ואנחנו מאחלים לו המון בהצלחה. מאוד התחברנו אליו ואנחנו אוהבים אותו מאוד".