הצהובים צימקו את הפער בצמרת. הקשר: "ננסה להמשיך את היכולת מהערב"

מכבי ת"א פתחה אמש את הסיבוב השני עם ניצחון "ביתי" בתוצאה 0-3 מול מכבי פ"ת, בדיוק כפי שעשתה בסיבוב הקודם. אחרי שלושה משחקי "בית" מחוץ לאצטדיון בלומפילד השחקנים חגגו את הניצחון בחדר ההלבשה עם שירת "יאללה הביתה". "חדר ההלבשה בהחלט שמח הערב כי הקבוצה שיחקה בהחלט טוב", הסביר מאמן הקבוצה פאקו אייסטאראן בסיום המשחק. "עוד נצטרך לחזור לפה פעם ואולי פעמיים כבר בשבוע הבא, אז עוד לא ניפרד מהאצטדיון הזה. אני באופן אישי בהחלט אוהב את האצטדיון הזה, אני מרוצה מהמגרש ומכר הדשא וחוץ מבלומפילד זה אחד המגרשים הטובים אז אני מרוצה".

אחרי מחצית ראשונה דלה באירועים הצהובים כבשו תוך 36 שניות, לפני שבן חיים סגר את הסיפור אחרי שמונה דקות. פאקו הסביר: "זה לא היה משחק קל, אבל זאת בהחלט אחת ההופעות הטובות של הקבוצה, נגד יריבה קשה שספגה רק שמונה שערים בשמונת המשחקים האחרונים. ידענו שנצטרך להיות סבלניים, זאת קבוצה שמצופפת בפתיחת המשחק והקצב בו שיחקנו לאורך זמן הכריע את המשחק לטובתינו. זה בכלל לא משנה עם כמה חלוצים אנחנו משחקים, אלא מספר השחקנים שמגיעים לאזור המסוכן של היריבה. אני רוצה להזכיר לכם שביקרתם אותנו בעבר שאנחנו לא משחקים עם חלוץ טבעי, אז כנראה שזה תלוי במשחק. הכח של הקבוצה הזאת הוא שיש לה מגוון אפשרויות".

https://www.youtube.com/watch?v=20kBjRm___g&feature=youtu.be

ניקולה מיטרוביץ' שבישל את השער הראשון ניתח את הניצחון: "הנענו את הכדור היטב, כפי שאנחנו אמורים לעשות, משחק ההגנה שלנו היה חזק וגם כשאיבדנו כדורים שיחקנו קרוב ליריב והצלחנו להשיג אותו בחזרה. זה טוב שיש לקבוצה הרבה אפשרויות בחלק הקדמי והיום הראנו את זה ושיחקנו בהחלט טוב. אנחנו חייבים לשחק לפחות כפי ששיחקנו הערב בהמשך העונה. באופן אישי, אני חושב שהיתה לי ירידה בתקופה האחרונה כי הפסדתי את ההכנה לעונה וזה לא קל להדביק את הקצב של כולם, אבל עכשיו אני שוב בכושר משחק טוב. אני מנסה לעשות את מה שמאמן מבקש ממני כפי שעשיתי בעונה שעברה, אבל העונה אני מאמין שיש לי קצת יותר חופש במרכז המגרש.

הסרבי התייחס גם למירוץ הצמוד בצמרת הטבלה: "אנחנו לא צריכים להסתכל על היריבות שלנו, אנחנו קבוצה מספיק טובה בשביל להסתכל רק על עצמינו, כך שאם נשחק טוב לא נצטרך להסתכל על היריבות. אתם מדברים על קרית שמונה ובאר שבע ואני לא מסכים, כי גם מכבי חיפה קבוצה טובה מאד וגם מכבי פ"ת קבוצה טובה, אז זה טוב לכדורגל הישראלי שיש יותר איכות בצמרת. מכבי חיפה אמנם לא התחילה את העונה טובה, אבל היא בהחלט קבוצה טובה".