שתי המוליכות יפגשו במשחק מסקרן בקריית שלום. כמות הצופים מוגבלת

ביום שבת הקרוב (12:00, שידור ישיר בערוץ הספורט) ייערך בקרית שלום משחק מסקרן במיוחד במסגרת ליגת "טוטו" לנוער. מכבי תל אביב 'שחר' הנמצאת במקום השני תארח את המוליכה מכבי חיפה כאשר ניצחון יעלה את הצהובים לפסגה על חשבון הקבוצה מהכרמל. החניכים של זיו אריה מגיעים למשחק לאחר שבועיים של רגשות מעורבים. ניצחון 0-8 בנס ציונה העלה את מפלס מצב הרוח אך הפסד הביתי הראשון העונה בשבת האחרונה לעירוני קרית שמונה לא ממש היה בתכניות. למעשה הצהובים היו יכולים לעלות לפסגה כבר בשבת האחרונה לאחר שגם מכבי חיפה הופתעה בביתה לראשונה העונה.

למרבה האירוניה הייתה זו דווקא סקציה נס ציונה שהייתה אחראית להפסד של הירוקים ולכך ששתי המוליכות יגיעו למפגש ביניהן עם תמריץ נוסף. לקבוצת הנוער הצהובה שמונה ניצחונות, תיקו ושני הפסדים ב-11 המחזורים שעברו עד כה בליגת טוטו לנוער. האורחים מחיפה יגיעו למשחק הצמרת עם תשעה ניצחונות ושני הפסדים ורצון לתקן את הרקורד במפגשים בין קבוצות הנוער בשנים האחרונות. מאז ספטמבר 2008 לא ניצחה קבוצת נוער של מכבי חיפה בקרית שלום כאשר אשתקד הסתיים המפגש המקביל בניצחון 0-4 צהוב.

עד כה ההתקפה של מכבי תל אביב 'שחר' היא הפורייה בליגה עם 38 שערים ב-11 משחקים כאשר הכובשים הבולטים הם יונתן כהן (11) ומתן חוזז (7). מנגד גם ההגנה הצהובה היא הטובה בליגה עם 7 ספיגות בלבד למרות השלושה מקרית שמונה בשבת האחרונה. כל הנתונים מעניקים סיבות לאופטימיות צהובה בשבת אך מכבי תל אביב נגד מכבי חיפה זה תמיד משחק מרתק ולא צפוי.

כמות הצופים המאושרת לכניסה למשחק מוגבלת ל-350 ולכן מומלץ לאוהדים להגיע מוקדם היות ולא תותר כניסה למגרש מעבר לכמות זו. יש לשים לב כי במהלך המשחק לא תותר כניסה חזרה ליציע לאוהד שיעזוב אותו. אנו ממליצים להקדים את ההגעה למתחם כדי להבטיח את המקום ביציע.

שאר משחקי השבת:

נערים א': בני סכנין – מכבי ת"א 'עודד' (סכנין, 12:50)

נערים ב': הפועל ת"א – מכבי ת"א 'אלי פוקס' (וולפסון, 08:30)

נערים ג': בית"ר ת"א – מכבי ת"א 'אלדד' (פארק עופר רמלה, 08:30)

נערים ג'2: מכבי ת"א – מכבי חיפה (קרית שלום סינטטי, 10:20)

ילדים א' צפון: מכבי ת"א 'שלמה' – הפועל חיפה (קרית שלום סינטטי, 12:15)

ילדים א' דרום: מכבי ת"א – מ.ס אשדוד (קרית שלום סינטטי, 08:30)

ילדים ב' צפון: מכבי שוהם – מכבי ת"א (שוהם, 09:00)

ילדים ב' דרום: בני יהודה – מכבי ת"א (שכונת התקווה, שישי ב-08:30)