צ'יבוטה (75) וחוזז (90) העניקו ניצחון בקרב הצמרת ועלייה למקום הראשון

צילום: ניר קידר

צהוב מול ירוק, השנייה מול הראשונה בטבלה, מכבי ת"א 'שחר' מול מכבי חיפה. זה מה שחיכה לנו היום בקרית שלום ובסיום ההתמודדות המסקרנת הזו קבוצת הנוער סימנה וי גדול עם ניצחון 1-2 שהקפיץ אותה לפסגה על חשבון יריבתה. שתי הקבוצות הגיעו למשחק לאחר הפסדים מאכזבים בשבוע שעבר אך הצהובים היו אלה שהצליחו להתאושש ולהכריע את קרב הצמרת לטובתם. שני מחליפים, מאוויס צ'יבוטה ומתן חוזז עשו את ההבדל עם שערים מאוחרים מול שער מצמק של האורחים בתוספת הזמן.

מאות אוהדים התקבצו ביציע ומסביב למגרש בקרית שלום וחיכו עד הדקה ה-22 כדי לראות סיכון ראשון של השער. יונתן כהן סידר לדור גלילי הזדמנות מצוינת אך שוער חיפה טל בומשטיין יצא והדף. רז יצחק היה הבא בתור לנסות את מזלו כאשר הצהובים הגבירו את הלחץ אך השוער האורח שוב היה במקום. בתוך השליטה הצהובה האורחים ניסו לעקוץ במתפרצות שבאחת מהן שון וייסמן הגיע מול סהר חסון אך נעצר ע"י השוער. הזדמנות אחרונה לסיים את המחצית עם כדור ברשת נוצרה לאחר שיתוף פעולה נוסף בין דור גלילי ליונתן כהן כאשר האחרון בועט מעל השער.

למחצית השנייה עלו הצהובים עם חילוף כפול וכוונות להמשיך בלחץ אך דווקא שון וייסמן האורח סחט הדיפה מצוינת מסהר חסון. לאחר מכן התנועה חזרה להיות בכיוון שערה של מכבי חיפה כאשר שער של קניקובסקי נפסל והמחליף מתן חוזז הגיע הכי קרוב שאפשר עם פצצה למשקוף. מחליף נוסף של הצהובים, מאוויס צ'יבוטה היה זה ששבר את הקרח בדקה ה-75. החלוץ החליף מסירות עם סוהיל ארמלי ועם בעיטה מדויקת לפינה תרגם את יתרון הצהובים במגרש גם לתוצאה. צ'יבוטה גם קיבל הזדמנות פז להכפיל את היתרון אך מי שעשה זאת היה מתן חוזז עם בעיטה מדויקת מהנקודה בתוספת הזמן. מכבי חיפה עוד הצליחה לצמק לאחר מכן עם שער של רז מאיר אך שלוש הנקודות והמקום הראשון בטבלה היו של מכבי תל אביב 'שחר' עם ניצחון 1-2.

הרכב: סהר חסון, שחר פיבן, דן גלזר, שון גולדברג, סער קלדרון, גבריאל קניקובסקי, אליאל פרץ, סוהיל ארמלי, יונתן כהן, דור גלילי, רז יצחק.

ממכבי ת"א נמסר לאחר המשחק בעניין האוהדים שלא הצליחו להיכנס למגרש: "מועדון הכדורגל מכבי ת"א פעל עפ"י הנחיות משטרת ישראל לגבי אבטחת המשחק וכמות האוהדים הצפויים להגיע למגרש למשחק הנוער המשודר בטלוויזיה. הבהרנו לאוהדים שמומלץ להגיע מוקדם לקרית שלום בגלל הכמות המאוד מוגבלת של המקומות ‏במתחם. צר לנו כי אין ברשותנו היכולת לארח כמות כה גדולה של אוהדים שהגיעו לצפות במשחק ולא התאפשר להם להיכנס. חלק נכבד בהחלטה לארח את המשחק כאן נבע מהרצון לעמוד בתנאים של הזכיין ולאפשר את שידור המשחק. עם זאת, המועדון יפיק את הלקחים הנדרשים בעקבות היום ושולח את התנצלותו לאוהדים על אי הנעימות".