קבוצות הנוער והנערים יארחו בקרית שלום. משחק הגביע של הנוער נקבע ל-3.1

עוד שבת משחקים מסקרנת מחכה לקבוצות מחלקת הנוער כאשר במוקד יהיה משחקה של קבוצת הנוער מול עירוני ק"ש. מכבי ת"א 'שחר' תארח את המשחק בקרית שלום (12:00) שיועבר בשידור ישיר בספורט 5. החניכים של זיו אריה מגיעים לאחר הניצחון הגבוה ביותר העונה בשבוע שעבר ויקוו להשיג ניצחון גם בקרב הצמרת הקשה מול הקבוצה הצפונית. השבוע גם נקבע כי משחק נוסף של קבוצת הנוער ייערך בקרית שלום בתחילת חודש ינואר כאשר הפועל ירושלים תגיע להתארח במסגרת גביע המדינה לנוער.

מכבי ת"א 'עודד' תנסה לשמור על המקום הראשון בליגת נערים א' על כאשר תארח גם היא בקרית שלום (08:30) את הפועל רעננה. יותר מאוחר (14:15) תעלה למגרש הסינטטי קבוצת נערים ב' של המועדון שגם היא תנסה לשמור על המקום הראשון שלה כאשר תפגוש את הפועל באר שבע. יום המשחקים העמוס במגרשי קרית שלום יכיל בתוכו גם את משחקה של קבוצת נערים ג' שתארח (10:45) את מ.ס אשדוד. קבוצת הנערים היחידה שתשחק מחוץ לקרית שלום בשבת היא קבוצת נערים ג'2 שתתארח (13:00, קדימה) אצל מ.ס קדימה צורן.

לקבוצות ילדים א' של המועדון יחכו משחקי חוץ כאשר ילדים א' צפון ייסעו למגרשי מכבי פ"ת ויפגשו את הקבוצה המארחת (08:30). גם ילדים א' דרום לא יצטרכו להתרחק יותר מדי כאשר הם יתארחו אצל מכבי יפו (נווה גולן, 08:30). ילדים ב' צפון ייסעו לאשדוד לפגוש את מ.ס המקומית וילדים ב' דרום היא קבוצת הילדים היחידה שתארח בקרית שלום (12:30) עם מפגש מול בית"ר ירושלים.