קבוצות נערים ב' ונערים ג' ניצחו ושמרו על מאזן מושלם

קבוצת נערים א' המשיכה בכושר הטוב שלה עם ניצחון תשיעי העונה לאחר 2-3 על הפועל רעננה במשחק צמרת. זה הלך קשה אבל שערים של עמית שפירא, גיא שטח ועופרי משטא עזרו למכבי ת"א 'עודד' לשמור על הבכורה בליגת נערים א' על גם לאחר המחזור ה-11. קבוצה נוספת של המחלקה שממשיכה פתיתת עונה מצוינת היא קבוצת נערים ב'. החניכים של שלומי מיטלקה שמרו אתמול על מאזן מושלם בליגה עם ניצחון עשירי בעשרת המחזורים הראשונים, 2-4 על הפועל באר שבע בקרית שלום.

ירין שרעבי כבש צמד, עדן קארצב וניל גולדברג הוסיפו שער כל אחד כאשר נערי ב' שמרו כמובן גם על המקום הראשון בליגה. שרעבי (7 שערים), קארצב (8 שערים) וגולדברג (9 שערים) הם שלושה מהכובשים המצטיינים של מכבי ת"א 'אלי פוקס' לה ההתקפה הפורייה בליגה עד כה. במשחק נוסף שנערך בקרית שלום מכבי ת"א 'אלדד' גברה 0-1 על מ.ס אשדוד במסגרת המחזור השביעי של ליגת נערים ג' מרכז ושמרה גם היא על מאזן מושלם. דוד דגו, שחקן קבוצת ילדים א' דרום קיבל הזדמנות ראשונה העונה בקבוצת נערים ג' והחזיר עם שער ניצחון.

קבוצת נערים ג'2 של המאמן ארז בלפר יצאה למשחק חוץ אצל מ.ס קדימה צורן וחזרה עם נקודה אחת לאחר תיקו 0-0. קבוצת ילדים א' דרום השיגה את הניצחון הגבוה של קבוצות המחלקה בשבת עם 0-9 בחוץ על מכבי קביליו יפו. מנחם אסרף ויואב לנג כבשו צמד כל אחד, טל יגודייב, אושר דווידה, עומר יצחק, אלעד ברכה ועמרי רם הוסיפו. קבוצת ילדים א' צפון ספגה הפסד שני העונה לאחר 1-0 למכבי פ"ת. קבוצת ילדים ב' דרום הפסידה 5-1 לבית"ר ירושלים וקבוצת ילדים ב' צפון גברה 3-4 בחוץ על מ.ס אשדוד.