מכבי מסיימים סיבוב וכבר מתכוננים להמשך העונה. פאקו: "צריך להשתמש בכמה שיותר שחקנים"

הסיבוב הראשון הגיע לסיומו ומכבי סיימה אותו במקום השני עם פער של 2 נקודות מקריית שמונה שבראש הטבלה. בסיום המשחק התייחס המאמן פאקו פייסטאראן לגול שספגה הקבוצה: "אנחנו יודעים שיש לנו שחקנים מספיק טובים והסיטואציה של הגול שספגנו לא היתה מורכבת. לא היינו אמורים לספוג אבל לא היינו מרוכזים ומפוקסים וכך כדור פשוט מעל להגנה שלנו הפך לשער". לגבי חואן פאבלו אמר: "האצבע שלו עדיין לא התאוששה לגמרי ולא היתה חזקה מספיק ולכן הוא לא הרגיש מספיק נוח ולא שיחק במיטבו אבל כל אחד יכול לטעות. אני חושב שהוא שוער מצוין".

https://www.youtube.com/watch?v=ZwMwz-9NMxg&feature=youtu.be

לגבי הסגל אמר: "יש לי שחקנים רבים שיכולים לשחק ואני צריך להשתמש בסגל כי אני רוצה לעשות מספר שינויים ועדיין לתפקד ובנוסף כדי להגיע לחודשים מרץ-אפריל עם כמה שיותר שחקנים בכושר כי אי אפשר לדעת מי ייפצע או לא יהיה בכושר בחודשים הללו, צריך להגיע למשחקים האלו מוכנים".

לגבי ההבדלים מהמחזור הקודם אמר: "אנחנו עוקבים אחר הנתונים וידענו שאחרי שלא שיחקנו טוב בכמה משחקים, הפעם יותר שחקנים שיחקו קרוב לרחבה. לראדי יש בעיטה חזקה והיום ניצלנו את זה, הייתי רוצה לקחת את הוידאו של השער שלו ולשמור".

לגבי השילוב של עדן בן בסט אמר: "אני אוהב אותו אבל צריך לבחור, אולי הוא ישחק במשחק הבא. אני לא עורך שינויים רק בגלל משחק אחד, אני צריך לבחור את ה-11 הטובים ביותר כמו שראדי לא שיחק במשחקים האחרונים והיום שיחק, זה לא אומר שאני לא מאמין בשחקני הספסל אבל תמיד צריך לבחור. בכדורגל התחרות קשה, אולי אני טועה בבחירת ההרכב, אבל זו ההחלטה שלי". לגבי חצי גמר גביע הטוטו אמר: "אנחנו רוצים להתקרב לתואר ולנסות לזכות, אני רוצה ולהגיע לגמר".

הקשר דן איינבינדר שרשם את הופעת הבכורה בליגה העונה ביקש תחילה להתייחס לצוות הרפואי: "חשוב לי להודות לצוות הרפואי של מכבי תל אביב, זה צוות מדהים ומסור שמטפל בנו בצורה הכי טובה שאפשר. הם עזרו לי מאוד ואני רוצה להודות להם".

לגבי הופעת הבכורה בליגה אמר: "התרגשתי קצת, היה לי כיף לחזור ולשחק ואקווה שישהיה לזה המשכיות. אני נכנס לסיטואציה לא קלה כי הצוות התחלף כשנפצעתי ולמאמן קל יותר להתרשם משאר השחקנים ופחות ממני, אני מקווה שהוא יהיה סבלני ויתן לי הזדמנויות. אני ארצה להראות לו שהמקום שלי על המגרש וזה מה שאנסה לעשות".

לגבי התפקוד שלו על המגרש אמר: "אני יכול לשחק בכל התפקידים בקישור, איפה שדורשים ממני לשחק אני אשחק ואנסה לעשות הכי טוב שאפשר. היום שיחקתי קצת יותר קדימה ולפעמים אשחק יותר מאחורה, הכי חשוב שניצחנו ולקחנו 3 נקודות חשובות".

לגבי הביקורות על המשחק הקודם אמר: "אנחנו אלופים בשנתיים האחרונות ויש מאיתנו המון ציפיות, אבל באותה צורה גם ביקורות, זה בסדר וצריך להתמודד עם זה. אפשר להיות מרוצים אבל גם לדעת שצריך להשתפר, היום עלינו מקום אחד אבל המטרה היא המקום הראשון".

לגבי מוליכת הטבלה קריית שמונה אמר: "בק"ש הכי נוח לא להרגיש בלחץ, אולי הם מופתעים הוביל את הטבלה, אבל הם עושים את העבודה על הצד הטוב ביותר. אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ולהיות טובים יותר".

לגבי ערן זהבי אמר: "זהבי צריך לקבל את כל התשבוחות, הוא מגיע לכל אימון ומשחק ונותן מאה אחוז בשביל הקבוצה, אנחנו מאוד אוהדים אותו ומפרגנים לו. למכבי יש הרבה שחקנים טובים אבל ברור שערן הוא המוביל והמצטיין ואנחנו רוצים שימשיך כך".