הבלם הצעיר מתכונן למפגש מול הפועל פ"ת ומסביר כמה הוא מרוצה במכבי: "להיות ברוטציה כאן זה דבר גדול"

מוקדם יותר העונה שיחק דור פרץ מול האח הגדול ואקס מכבי ת"א, ריף פרץ בצמד המשחקים של רבע גמר גביע הטוטו. בשבת הקרובה שתי הקבוצות ייפגשו למשחק שינעל את הסיבוב הראשון שלהן בליגת Winner ודור נערך למפגש נוסף מול הקבוצה של האח: "האווירה חמה בבית", התלוצץ הבלם הצעיר לפני שעבר לטון רציני יותר: "שנינו מתכוננים רגיל למשחק, אני מקווה שייצא לנו לשחק אחד נגד השני כי זה דבר מרגש ומלא אמוציות. כשאנחנו על המגרש אנחנו ספורטאים לכל דבר ומחוץ למגרש אנחנו אחים".

https://www.youtube.com/watch?v=dOqzmiulUxQ&feature=youtu.be

פרץ קפץ בקיץ מקבוצת הנוער ישירות להרכב הקבוצה במשחקי גביע הטוטו והספיק גם לרשום שש הופעות ליגה במדים הצהובים: "להיות חלק מהרוטציה במכבי תל אביב זה דבר גדול. אני מעריך את זה מאוד בכל משחק שאני בסגל וכל משחק שאני על המגרש. אני באמת מעריך כל רגע ומקדיש את כל הזמן כדי לעבוד ולשפר דברים בכל משחק ובכל אימון".

מלבד הפיקנטריה של מפגש אפשרי בין האחים לבית פרץ דור יודע כי המשחק בשבת מול הפועל פ"ת טומן בחובו כמה מכשולים: "בליגה הזו אין הבדל בין קבוצה מהתחתית, מאמצע הטבלה או מהחלק העליון, הכול די שווה. כל קבוצה זה משחק קשה, אנחנו צריכים לבוא מוכנים ולעשות הכול במגרש".