מגוון של משחקי צמרת מרתקים עם דרמות וגם אכזבות לקבוצות המחלקה

תשע קבוצות ותשע סיפורים שונים ומרתקים ממשחקי השבת של קבוצות מחלקת הנוער. הראשונה בסדר היא קבוצת הנוער שרשמה אתמול ניצחון נוסף ושמרה על הבכורה בליגת העל לנוער. קבוצת נערים א' של המועדון שגם היא החזיקה בפסגת הליגה שלה לפני המחזור אתמול אירחה בקרית שלום את בית"ר ירושלים. כל האקשן במשחק התנקז למחצית שנייה מרתקת במיוחד שהחלה עם שער של רוי רונן שהעלה את מכבי ת"א 'עודד' ליתרון ראשון. דקה בלבד החזיק מעמד היתרון הצהוב עד שער השוויון של האורחים אך זה לא היה סוף הסיפור. לני אהרון החזיר את היתרון למכבי ת"א 'עודד' בדקה ה-52 אך לצערם של הצהובים המילה האחרונה של האורחים שכפו שוויון 2-2 ארבע דקות לסיום.

מכבי ת"א 'אלי פוקס' הגיעה גם היא לשבת המשחקים הזו מהמקום הראשון ונשארה בו למרות הפסד ראשון העונה. הצהובים אירחו את השנייה בליגת נערים ב' ארצית דרום, מכבי פתח תקווה ודווקא פתחו את המשחק מצוין עם יתרון של פרינס תומס בדקה השישית. צמד שערים מהיר של האורחים בפתיחת המחצית השנייה הפך את התוצאה וצימק את הפער בפסגה לשתי נקודות בלבד. לצערה של קבוצת נערים ג' גם היא, בדומה לקבוצת נערים ב' חוותה הפסד בכורה העונה ודווקא בקרית שלום. החניכים של אייל צחי אירחו את בית"ר ירושלים וספגו 1-0 משער שהובקע בדקה העשרים. הצהובים נשארו במקום הראשון בטבלה אך ראו את האורחים מהבירה מצמקים את הפער לנקודה בלבד.

קבוצת נערים ג'2 של מכבי תל אביב הלכה בעקבותיה של קבוצת נערים א' וסיימה בתיקו 2-2 דרמטי. החניכים של ארז בלפר נכנסו לפיגור מוקדם של 2-0 אך הצליחו לחזור לשוויון עם שערים של אייל חן ועמית גלזר. קבוצת ילדים א' של מכבי ת"א רשמה ניצחון חמישי העונה לאחר 0-3 על עירוני מודיעין בקרית שלום. אושר דווידה כבש ראשון ודוד דגו הוסיף צמד לזכות החניכים של אורי דוד. ילדים א' צפון יצאו למשחק צמרת אצל מ.ס צעירי טייבה וחזרו עם הפסד 3-0. ילדים ב' צפון ספגו הפסד חוץ 2-0 אצל הפועל קרית אונו וילדים ב' דרום גברו בקרית שלום 0-7 על הפועל ירושלים.