המרוץ אחרי גביע המדינה מתחמם עבור קבוצות המחלקה שינסו לעבור שלב בשבת הקרובה

לאחר שהגדילה את הפער בפסגת ליגת העל לנוער בשבת האחרונה תתפנה מכבי ת"א 'שחר' למשחקי הגביע בשבת הקרובה. קבוצת הנוער תפתח את משחקיה בגביע המדינה לנוער בעונה הנוכחית עם משחק ביתי (11:30, קרית שלום) נגד הפועל ירושלים מצמרת הליגה הלאומית לנוער מחוז דרום. מי שכבר החלה את דרכה העונה בגביע המדינה היא מכבי ת"א 'עודד' שתשחק את המשחק השני שלה העונה בגביע המדינה לנערים א'. כמו בסיבוב הקודם גם בשבת הקרובה תחכה לחניכים של אליעזר בן אהרון קבוצה מהליגה שלהם כאשר הפעם הם יפגשו את מכבי פ"ת (10:45, פ"ת) למשחק חוץ קשה.

גם קבוצת נערים ב' של מכבי ת"א תפגוש יריבה מוכרת מהליגה כאשר תפתח את משחקיה בגביע מול הפועל רמת גן (11:00, מגרש הספארי). גביע המדינה לנערים ג' לעומת זאת, נמצא כבר בשלב שמינית הגמר. שתי קבוצות מכבי תל אביב עדיין נמצאות חזק במרוץ אחר הגביע אך כדי להישאר בו הן יצטרכו להתגבר על משחקי חוץ. מכבי ת"א 'אלדד' תתארח בשרון אצל מכבי כפר יונה (09:00, כפר יונה) וקבוצת נערים ג'2 תפגוש את הפועל נצרת עילית עמק יזרעאל (13:30, נצרת עילית).

קבוצת ילדים א' דרום שכבר עברה שני סיבובים העונה בגביע המדינה תנסה לעבור משוכה נוספת בדמות משחק ביתי מול מכבי עמק חפר (09:00, קרית שלום סינטטי). במשחק על טהרת ליגת ילדים א' שרון תתארח (10:45, הרצליה) קבוצת ילדים א' צפון אצל מכבי הרצליה. קבוצת ילדים ב' דרום שפותחת את משחקיה בגביע המדינה בסיבוב השלישי תארח בשבת (11:00, קרית שלום סינטטי) את הפועל מטה אשר. ילדים ב' צפון יעשו את הנסיעה הקצרה להרצליה למפגש מול מכבי המקומית (13:30) בניסיון להרוויח את הכרטיס לשמינית הגמר.

משחקים נוספים:

ילדים ג' צפון – הפועל ת"א (09:00, הדר יוסף)

ילדים ג' דרום – הפועל כפר סבא (13:00, קרית שלום)

טרום א' דרום – מכבי נתניה (08:30, קרית שלום)

טרום א' צפון – הפועל מטה אשר (11:00, הדר יוסף)