ניצחון דרמטי לקבוצת נערים ג' בדרבי לצד ניצחונות נאים לקבוצות הילדים

בליגת נערים א' על נשמר הסטטוס קוו בצמרת כאשר מכבי ת"א 'עודד' גברה 0-2 בחוץ על מכבי נתניה. שחקני נערים א' הכריעו את המשחק כבר במחצית הראשונה כאשר תומר אלטמן כובש ראשון כבר לאחר עשר דקות עם בעיטה מוצלחת מהנקודה. רוי רונן הכפיל לאחר עשר דקות נוספות וקבע כי הצהובים ישמרו על המקום הראשון בהפרש נקודה ממכבי חיפה. ניצחון חוץ באותה תוצאה היה גם לקבוצת נערים ב' של המועדון שגברה על הפועל פ"ת. החניכים של שלומי מיטלקה הכריעו את המשחק דווקא במחצית השנייה עם שער של עדן קארצב בדקה ה-60 ושער נוסף של גיא דהן שלוש דקות לסיום.

קבוצת נערים ג' רשמה גם היא ניצחון חוץ אך לה זה הלך מעט קשה יותר. החניכים של אייל צחי התארחו בוולפסון לדרבי מול הפועל ת"א וראו את היתרון של אדיר חרדון מהדקה ה-58 נמחק שלוש דקות לסיום. מי שסיפק את הסיום הדרמטי היה טל דאון שכבש בדקה האחרונה ושמר על המאזן המושלם של מכבי ת"א 'אלדד' גם בתום המחזור השישי. נערים ג'2 היא קבוצת הנערים היחידה של המחלקה שאירחה בשבת אך לצערם של נערי ג'2 זה הסתיים עם הפסד בכורה העונה. הפועל חיפה יצאה מנצחת מקרית שלום לאחר ששער של גל סופר בדקת הסיום רק צימק את התוצאה לאחר שני שערים של האורחים במחצית הראשונה.

הפסד ביתי 2-1 היה גם לקבוצת ילדים א' דרום שאירחה בקרית שלום את מכבי חיפה. האורחים עלו ליתרון 2-0 מוקדם לפני שעדן סילם צימק לזכות הצהובים וקבע את התוצאה הסופית כבר במחצית הראשונה. ילדים א' צפון רשמו ניצחון ביתי בקרית שלום עם 0-4 על מכבי עמק חפר משערים של רווה אסייג (צמד), אריאל שירדזקי וגיא מזרחי. קבוצת ילדים ב' ספגה 2-1 ביתי בדרבי מול הפועל ת"א וקבוצת ילדים ב' דרום חתמה את שבת המשחקים של קבוצות המחלקה עם טעם טוב לאחר ניצחון 2-6 בחוץ על עירוני מודיעין.