הקשר שהשלים אתמול משחק מלא התראיין בסיומו לאתר הרשמי

מכבי ניצלה אמש את היום האחרון של 2014 כדי לסיים אותה בצורה מתוקה עם גביע הטוטו. מי ששמח מאוד מהזכיה היה הקשר דן איינבינדר שהשלים אמש 90 דקות ותרם לניצחון הצהוב. איינבינדר התייחס לניצחון ואמר: "אין יותר כיף מזה, זו התחלה טובה ל 2015 ואני מקווה שזה יהיה רק התואר הראשון בשבילנו, זה כיף ואני חושב ששימחנו את האוהדים. היום נשמח ומחר נתחיל להתכונן להפועל ב"ש".

https://www.youtube.com/watch?v=AfjqSRTMOJk&feature=youtu.be

לגבי המשחק שלו אמר: "ככל שהדקות עברו נכנסתי יותר למשחק, אני אחרי פציעה ולא שיחקתי כמעט 5 חודשים, זה לוקח זמן אבל אני שמח שעזרתי לקבוצה".
איינבינדר ביקש להודות לאוהדים ואמר: "האוהדים נותנים תחושה מעולה בכל משחק ומפעל לא חשוב אם זה משחק בית או משחק חוץ, אנחנו מאוד שמחים שהצלחנו לשמח אותם".
לגבי המשחק נגד הפועל ב"ש אמר: "אין משחק יותר טוב לחזור מבלומפילד מזה, ב"ש קבוצה טובה ונצטרך להתכונן בהתאם, אני בטוח שתהיה אוירה מדהימה ונקבל דחיפה מהקהל. נצטרך לעשות את העבודה הכי טוב".
לגבי איחולים ל 2015 אמר: "אני מקווה שנזכה בהרבה תארים ונשמח את האוהדים, אני מאחל לעצמי לקבל הרבה דקות משחק ולהציג את היכולת שלי, אני מקווה שהמטרות שלנו יתממשו ונצליח בהמשך".