הקפטן חגג את השנה החדשה עם גביע חדש: "זה דבר מתוק"

בזמן שבכל העולם התכוננו לחגיגות השנה החדשה, במכבי תל אביב ניצלו את השעות האחרונות של השנה החולפת כדי להוסיף עוד תואר לארון. שער עצמי של מתן אוחיון ופנדל של ניקולה מיטרוביץ' הספיקו בשביל להשלים שנה מוצלחת. מאמן הקבוצה פאקו אייסטאראן אמר בסיום: "זה התואר היחיד שיכולנו לזכות בו בשלב זה של העונה ועכשיו הוא בחדר ההלבשה שלנו. קבוצה טובה היא כמו סרט טוב, צריך שחקנים ראשיים ושחקני משנה וגם שחקני המשנה צריכים מקום לבטא את עצמם. כל מה שיקרה העונה יושפע מהסגל ואני חושב לשחקנים ששיחקו היום היתה ההזדמנות להראות שמקומם בהרכב. השחקן הכי טוב הוא הסגל שלנו והשחקנים שמשקיעים באימונים מדי יום ראויים לקבל את ההזדמנות שלהם".

בהתייחס ליכולת של הקבוצה הערב אמר המאמן: "זאת לא היתה ההופעה הכי טובה שלנו, אבל יש מי שאמר שגמרים נועדו בשביל לנצח והערב זה מה שעשינו. אם השחקנים שמשחקים פחות לא יקבלו את ההזדמנות שלהם, לעולם לא נדע אם הם מסוגלים לקחת אותה או לא והם ראויים להזדמנות הזאת. אני לא רוצה להתייחס לחסרונו של ערן זהבי, אני חושב שהסגל הוא הרבה יותר מזהבי ואם הוא שחקן כל כך טוב זה לא מעט בגלל השחקנים שסביבו".

https://www.youtube.com/watch?v=yP5Y6XfekPU&feature=youtu.be

שרן ייני כבר זכה להניף שתי צלחות אליפות וחגג את גביע הטוטו האחרון כשחקן צעיר, אבל חיכה לרגע בו יהיה זה שיניף את הגביע במו ידיו: "באמת שמחה גדולה, כל תואר מעניק למועדון יותר יוקרה וזה עושה לו טוב. לי אישית זה כיף להניף את הגביע, זה דבר מתוק. הפעם הקודמת זכורה לי בתור משהו טוב, כי היינו בתקופה לא טובה וכשאתה לוקח תואר זה עושה מתוק. אני לא יכול להגיד מה יהיה בהמשך העונה, אלא רק להבטיח שנעבוד קשה בשביל לזכות בהכל וכמובן שגביע המדינה מאד חשוב לנו בעיקר בגלל ההופעות שלנו בשנים האחרונות".

הקפטן ניתח את המשחק: "אף קבוצה לא היתה ממש טובה הערב, היו דקות שלנו ודקות שלהם, היו לנו חצאי מצבים ולהם חצאי מצבים, אבל לא באמת היה משחק מסודר. אולי זה בגלל שזה גמר והקבוצות חוששות לספוג, אז אני שמח שיצאנו מנצחים. ידענו שהם יפתחו את המשחק טוב כי יש להם עודף מוטיבציה ושזה יירד עם הזמן וזה בדיוק מה שקרה. הם רצו להוכיח למאמן החדש והיו במוטיבצית שיא, אבל לאט לאט נפתחו יותר שטחים ואז אנחנו השתלטנו על המשחק".

ניקולה מיטרוביץ' חגג תואר שני בישראל ואפילו זכה להיות מי שיכבוש את שער הניצחון: "זה התואר הראשון שלנו העונה ויש עוד שניים לקחת, למרות שלא יהיה קל. כל מי ששיחק הערב וכל מי ששייך לסגל של מכבי ראוי לשחק וראוי להיות כאן. חלק מהשחקנים משחקים יותר וחלק פחות, אבל בגדול אנחנו קבוצה טובה וזה לא משנה מי משחק. אני אוכל להגיד אם אנחנו טובים יותר מהפועל ב"ש רק ביום שני אחרי המשחק, אבל אם נשחק כפי שאנחנו יודעים אז אין לנו ממה לפחד. זאת המטרה שלנו וזה לא יהיה קל, אבל אנחנו בהחלט יכולים לזכות בעוד תארים העונה".