החלוץ דיבר לאתר הרשמי בסיום התיקו אמש: "חבל שזה לא בא לידי ביטוי בתוצאה"

התפאורה הייתה מוכנה, בלומפילד מלא בקהל צהוב שתומך, דבר שחסר מאוד לחלוץ מכבי ת"א, טל בן חיים: "היה כיף מאוד לחזור לבלומפילד אחרי תקופה ארוכה שאירחנו בנתניה. בלומפילד זה הכוח שלנו והוא עוזר לנו לנצח במשחקים הביתיים בין בזכות הקהל, האווירה או המשטח. אחרי הרבה זמן ששיחקנו על משטח לא כל כך טוב בנתניה ובמגרשים אחרים חזרנו לשחק על המשטח הכי טוב בארץ. החזרה לכאן זה הדבר החיובי היחידי שלוקחים מהערב הזה. חבל שזה לא בא לידי ביטוי גם בתוצאה אך מחר בבוקר נקום לאימון וכבר נתחיל להכין את עצמנו למכבי חיפה".

בניגוד לארבעת משחקי הבית הקודמים בבלומפילד בהם מכבי כבשה 13 שערים, אתמול זה הלך קשה יותר: "באר שבע הקשו עלינו את החיים, הם באו להשיג את התוצאה שבאמת הושגה בסוף. אני חושב שאחרי המשחקים בעונה שעברה הם ידעו שבבלומפילד יהיה להם מאוד קשה וניסו לסגור את המשחק ובעיקר לא לקבל שער. אני לא חושב שהם בנו על לכבוש במשחק וגם לא ניסו יותר מדי, אך זה לא צריך להוות תירוץ. הגענו למספיק מצבים בשביל לגמור את המשחק ועם קצת מזל ערן היה כובש את הפנדל והיינו מנצחים. למרות זאת דברים כאלה קורים בכדורגל ונצטרך לבוא למשחק הבא הכי מוכנים שאפשר ולשכוח את המשחק הזה".

העובדה שמכבי ת"א לא הצליחה עדיין לנצח את יריבותיה בצמרת לא מרתיעה את בן חיים שנשאר בטוח ומלא אמונה להמשך: "בשורה התחתונה כרגע אנחנו במקום השני. לא הצלחנו לנצח את קרית שמונה ובאר שבע אבל יש לנו עוד שלושה משחקים מול קרית שמונה ושניים מול באר שבע. אני בטוח שאת התוצאות שאנחנו צריכים להשיג נגדן נשיג במשחקים הבאים מולן".